Gå til innhold

PSN+ er lansert i dag


JonTj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I første omgang så er det ikke så mye som fristet ang det vi får, men det vil komme mye mer fremmover og tilgang til betaer og demoer før endel andre frister. For å ikke tenke på hva annet Sony har planer for PSN+ kunder fremmover..

 

Det er heller ikke snakk om mye penger så jeg kjøper nok dette senere idag.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Hiver meg på 3 måneder og ser om jeg liker det eller ikke. Foreløpig har jeg jo fått Wipeout HD som jeg har hatt lyst å spille lenge, så det alene er vel verd pengene til nå. Uansett kan jeg laste ned alle 4 titlene som er der, og deretter at de blir fornyet når vi hopper inn i juli og nye titler kommer inn?

Lenke til kommentar

Skaffer kanskje PSN+ når det kommer noen features som er verdt å betale for. Akkurat nå så har jeg ikke så lyst til å betale for spill jeg ikke får velge selv, og som jeg i tillegg mister når året er omme dersom jeg ikke fornyer PSN+.

 

Om man får spille DC Universe Online gratis med PSN+, så skaffer jeg det med en gang :D

Lenke til kommentar

Forstår om mange kommer til å bruke tilbudet, men selv står jeg over. Fikk også inntrykket av at man kun hadde PSN spillene så lenge man hadde aktivt abonnement?

 

Kanskje når tjenesten er mer moden.

 

Ja dette inntrykket sitter jeg igjen med også. Kunne tenkt meg både Little Big Planet og Wipeout HD og er derfor fristet til ett års medlemskap. Men hvis jeg mister tilgangen til disse spillene etter ett år hvis jeg ikke vil abonnere lenger så føler jeg ikke at det er et like godt tilbud.

 

Så vidt jeg har greid å lese meg til er PSN+ innhold delt i to typer.

 

Type 1:

* Premium avatars

* Premium themes

 

Type 2:

* PlayStation®Network games

* PS one® games

* Minis

* Premium game elements

 

Der alt du mister tilgang til alt av Type 2 hvis du stopper abonnementet, mens du beholder Type 1. Men har ikke funnet ut om det gjelder egne regler for da spesielt LBP.

Lenke til kommentar

Tusen takk for info både Turboleif og _LarZen_!

 

Da blir det nok et kjøp av PSN+ for min del. Bare å kunne spille LBP uten å bytte disc er verdt over 200 kr synes jeg. Og Wipeout som koster 139 har jeg alltid hatt lyst på, så da blir resten nesten ren bonus. Tipper at det uansett blir flere godbiter i året som kommer.

Lenke til kommentar

Er latterlig at noen spill får du kun beholde så lenge du er betalende medlem (eksempelvis wipeout hd). I lengden blir det veldig dyre spill...

 

 

Wipeout HD har du til odel og eie faktisk, står ikke noen utløps dato på den. Denne mnd er det vel et par Minis og et PS1 spill som har members only tid...

Lenke til kommentar

Er latterlig at noen spill får du kun beholde så lenge du er betalende medlem (eksempelvis wipeout hd). I lengden blir det veldig dyre spill...

 

 

Wipeout HD har du til odel og eie faktisk, står ikke noen utløps dato på den. Denne mnd er det vel et par Minis og et PS1 spill som har members only tid...

 

 

Hos meg står det "until subscription ends". Men det var no forventa. :)

 

Ja...Den until subscriptions ends tingen. Er muligens fortsatt verdt det om det er god kvalitet på tingene man får, men uansett skeptisk til den ordningen. Er kanskje mer å spare på å faktisk kjøpe de tingene du virkelig har lyst på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...