Gå til innhold

Video: Mafia II #2 (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En av de største årsakene til at jeg elsker GTA4 til tross for sine mangler, og nå Red Dead Redemtion, er hvordan Rockstar tar i bruk Euphoria i motoren sin. Alt i verdenen har en masse og animasjonene blir "improvisert" ut ifra hvor fort denne massen beveger seg og underlaget. Rockstar har hatt tre av fire mulige ess i ermet takket være Euphoria. Forhåpentligvis snapper Mafia 2 ett av essene deres.

Lenke til kommentar

En av de største årsakene til at jeg elsker GTA4 til tross for sine mangler, og nå Red Dead Redemtion, er hvordan Rockstar tar i bruk Euphoria i motoren sin. Alt i verdenen har en masse og animasjonene blir "improvisert" ut ifra hvor fort denne massen beveger seg og underlaget. Rockstar har hatt tre av fire mulige ess i ermet takket være Euphoria. Forhåpentligvis snapper Mafia 2 ett av essene deres.

Du er en av de eneste andre som virkelig er superfan av Euphoria :)

Det er helt riktig, det ER virkelig en helt annen verden med det. Alt føles lissom.

Har enda ikke spilt RDR, men jeg antar at det er enda bedre der. Har dog spilt Force Unleashed og ser nytten så absolutt. Alle burde bruke Euphoria, spesielt Bethesda i deres TES5 når det omsider kommer.

Lenke til kommentar

Jeg må faktisk si jeg ble litt småskuffet over Euphoria på RDR, det skal vel i teorien ikke være "dårligere" enn GTA IV, men jeg synes ikke den har blitt forbedret hvertfall. Det har kanskje noe med at det ikke er noen ordentlige raske biler på RDR :p Den føles liksom mindre naturlig.

Lenke til kommentar

Jeg må slutte meg til dem som priser Euphoria, det er fenomenalt mye bdre enn vanlig Ragdolls/Havok. Objekter og mennesker oppfører seg utrolig mye mer naturlig med Eurpphria motoren. Det er et lite mysterium hvorfor Euphoria ikke har blitt brukt mere enn i et fåtall spill. Gta4, Rdr, Force Unleashed og Backbreaker.

 

Nå har ikke mitt Nvidia GTX 260 kort Physx chip i, så jeg er ganske spent på hvordan ytelsen vil bli på min maskin.

Mulig jeg bare tar det på Ps3. Synes open world spill gjør seg bra på konsoll fra før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...