Gå til innhold

Video: Mafia II #2 (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Eg undrast korleis dette blir på X360 og PS3.

 

Eg ser fleire her stikk fingen i kjeften og så i lufta og påstår det vil bli så-så mykje dårlegare. Dette blir rein spekulering. Phys X er tilgjengeleg på både PS3 og X360. Så eg velger å ignorere desse innlegga til eg har sett med eigne auge korleis resultatet blir.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg undrast korleis dette blir på X360 og PS3.

 

Eg ser fleire her stikk fingen i kjeften og så i lufta og påstår det vil bli så-så mykje dårlegare. Dette blir rein spekulering. Phys X er tilgjengeleg på både PS3 og X360. Så eg velger å ignorere desse innlegga til eg har sett med eigne auge korleis resultatet blir.

Det er ingen som sier det blir dårlig. Bare ikke like bra som PC. Slik er det bare. Ikke noe å gjøre med. Uansett blir konsollutgaven av Mafia 2 ikke noe å klage på. Blir nok mer enn pen nok.

 

Hvordan blir det med oss som har ATI-Kort? Vil det bli mindre eyecandy for oss? Hvis det er slik så er latterlig dårlig gjort av Nvidia og ikke minst 2K.

PhysX har alltid blitt cracket i andre spill. Vil ikke forrundre meg om den blir det her også. Forskjellen blir ikke dramatisk. Mest ligger det i animasjon av klær o.l. pluss mer objekter som blir påvirket av fysikken.
Lenke til kommentar

Det er jo Xbox-versjonen de tester i den siste videoen, så konsollversjonen blir nok nærmere like bra som PC-versjonen. Jeg har ikke tro på at PC-versjonen blir så fantastisk mye bedre som alle skal ha det til, da de færreste har pc'r med utstyr til å utnytte dette spillet 110% :)

 

Blir Xbox-versjonen på meg.

 

fysykken ser utrolig bra ut, det eneste er at pcen min vil sikkert dø av dete så det blir nok konsoll versionen på meg

Konsollversjonen blir desverre uten den fantastiske fysikken og med dårligere grafikk,

mer loading og mindre view distance :(

 

 

Det er X360-versjonen utviklerene tester for deg i videoen, så skjønner ikke helt skepsisen din :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...