Gå til innhold

Sniktitt: LittleBigPlanet 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker Odesseiron!

 

Har dere fått vite noe rundt lanserings datoene eller?

 

Nei, det eneste jeg personlig har fått vite er at det planlegges utgitt etter PlayStation Move. Estimatene ser ut til å ligge rundt fjerde kvartal i år, så får vi bare krysse fingrene! :)

 

Kult, vist jeg husker riktig akkurat nå var Mova den konstrollen som er trådløst ifra Sony som Nagal til Xbox 360?

 

Pluss vist det kommer etter dette så veit jeg hvem spill som støtter det da :p

Lenke til kommentar

Det vi ble demonstrert på GDC gikk mye på bygging av nye brett. Det å flytte byggeklosser rundt omkring og rotere de er noe som går mye kjappere med en bevegelseskontroller enn en tradisjonell spillstikke. Utover det så mener jeg å ha enset at det var ulike nøtter som måtte løses ved hjelp av fysisk interaksjon med PlayStation Move-stikka også.

 

Nå som LittleBigPlanet 2 skal støtte langt mer omfattende verktøy så kan det jo være veldig greit at arbeidsflyten er så smidig som mulig :)

Lenke til kommentar

Håper de legger inn ordentlig Move-funksjonalitet, ikke bare tar det med for å kunne ha et ekstra klistemerke på coveret. Virker som om mange har gjort det med sixaxis-bevegelsesfunksjonen..

 

Blir sikkert en del spill med dritt funksjonalitet bare for å ha på klistremerke for å prøve å selge mer.

Lenke til kommentar

Min fraværende tålmodighet med nidtidig fikling med en håndkontroller satt sammen med min nesten ikke-eksisterende evne til å huske hvilken meny jeg fant ting under skal nok få litt å jobbe med her.

 

Jeg har ikke spilt ett sekund av det første spillet, men føler det er på tide å gjøre opp for det når dette spillet kommer ut.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Takker Odesseiron!

 

Har dere fått vite noe rundt lanserings datoene eller?

 

Nei, det eneste jeg personlig har fått vite er at det planlegges utgitt etter PlayStation Move. Estimatene ser ut til å ligge rundt fjerde kvartal i år, så får vi bare krysse fingrene! :)

 

NEEI! =( Jeg skal i førstegangstjenste i slutten av august... da får jeg akkurat ikke med meg LBP2 da =(

Lenke til kommentar

Mus og tastaturstøtte vil gjøre det enklere for de som ønsker å lage spill. Og jeg må si det frister å se hva de kreative hjernene rundt om klarer med dette. Siden alt av kontrollmekanismer kan forandres så vil vil nok få både mariokloner, fps spill, bilspill og annet. I det første spillet var det noen virkelig kreative løsninger som var benyttet, men føler LBP2 blir så mye mye mer.

 

Angående MOVE så blir etter det jeg forstår støtten fra starten av ganske så standard, for så å blir mer funksjonibel senere.

Lenke til kommentar

dette høres utrolig kult ut :D

 

spesielt det å kunne lage hele spill. og et så ut som de hadde laget veldig mange gode verktøy med i spillet og nå. blir spennende å se kor bra move fungerer med dette.

 

foressten er det helt seriøst 2 millioner brett i 1eren eller er ikke alle gitt ut på nettet? :p

Lenke til kommentar

Elsker LBP! (men klarer ikke å spille det alene, må ha noen hjemme å spille med så vi kan knekke sammen:p)

 

Nå blir det mye stas å se frem til:)

 

Min fraværende tålmodighet med nidtidig fikling med en håndkontroller satt sammen med min nesten ikke-eksisterende evne til å huske hvilken meny jeg fant ting under skal nok få litt å jobbe med her.

 

Jeg har ikke spilt ett sekund av det første spillet, men føler det er på tide å gjøre opp for det når dette spillet kommer ut.

 

Det spillet bare må spilles sammen med noen andre!:D Ikke test det alene:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...