Gå til innhold

Trailer: Gothic 4: Arcania #2 (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husk at dette ikke er utviklet Pirahna Bytes, men Spellbound. Det er fortsatt JoWood som gir ut serien, og som vanlig med JoWood-spill, anbefaler jeg å vente et års tid (!) før anskaffelse av spillet. JoWood-spill er sykt buggy :p

 

Gi heller Risen en ny sjanse - som er utviklet av Pirahna Bytes og for meg er det ekte Gothic 4 :-)

Endret av Xolan
Lenke til kommentar

Det såg no pent ut, og eg likar sjangeren, so det blir spennande å sjå kor bra dette blir. Men, eg meinar det blir feil å basere forventningane på dei tidlegare Gothic-spela, sidan dette kjem frå ein heilt annan utviklar. Hadde det vore opp til meg, skulle dette spelet berre heitt "Arcania". Men ein kan no håpe at dei nye utviklarane har latt seg inspirere av namnet.

 

Eg er einig med Xolan, det er Risen som er den ekte oppfølgjaren til Gothic 1-3 for meg òg. :)

 

Kay

Lenke til kommentar

Husk at dette ikke er utviklet Pirahna Bytes, men Spellbound. Det er fortsatt JoWood som gir ut serien, og som vanlig med JoWood-spill, anbefaler jeg å vente et års tid (!) før anskaffelse av spillet. JoWood-spill er sykt buggy :p

 

Gi heller Risen en ny sjanse - som er utviklet av Pirahna Bytes og for meg er det ekte Gothic 4 :-)

 

Som du sier, er det JoWood som gir ut serien, og er vel da ikke dem som forårsaker bugs? Bugs er utviklerens skyld når det tross alt er de som skriver koden, og Gothic serien har ikke akkurat vært bugfri når Piranha Bytes holdt på med den. Så det høres litt merkelig ut at du beskytter utvikleren av buggy spill, og skylder på utgiveren. :)

Jeg har igrunn ikke spilt noen andre av JoWoods spill, så jeg kan ikke uttale meg om mengden bugs i andre enn Gothic spillene.

 

Det jeg liker minst med Gothic serien, er grusom animasjon, og den ser det ut som at Piranha Bytes har tatt med seg videre til Risen, sammen med et par andre dårlige kvaliteter. Spellbound ser ut til å vite litt bedre hva de driver med når det gjelder animasjon utifra det jeg har sett så langt.

 

JoWood utsatte forresten utgivelsen av Gothic 4 fra 2009 til 2010 for å gi Spellbound mer tid til å finpusse spillet, så forhåpentligvis kvitter de seg med de verste bugene før spillet slippes ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...