Gå til innhold

Trailer: Gothic 4: Arcania #2 (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som du sier, er det JoWood som gir ut serien, og er vel da ikke dem som forårsaker bugs? Bugs er utviklerens skyld når det tross alt er de som skriver koden, og Gothic serien har ikke akkurat vært bugfri når Piranha Bytes holdt på med den.

Riktig at det er utvikleren som koder, og i så måte er ansvarlig, men det er nå engang utgiveren som står og maser på at "nå må vi release!". Og JoWood har vært utgiver til alle Gothic-spillene... Under utgiveren Deep Silver produserte Piranha Bytes et meget blankpolert spill som heter Risen. Har enda til gode å møte på en bug i det spillet.

 

Det å kode uten bugs er umulig, det koker vel stort sett ned til hvor mye ressurser man er villig til å bruke på å debuge.

 

En annen måte å unngå bugs er å unngå å lage utfordringer for seg selv når man koder. Koder man innenfor gitte rammer med strenge rutiner og liten frihet (a.k.a masseproduksjon) vil man også få mindre bugs. Piranha Bytes er et lite men modig utviklerteam som med Gothic 3 prøvde seg på et meget stort og komplekst spilldesign. Dette hadde desverre ikke JoWood baller nok til å se gjennomført på en skikkelig måte.

 

PS Gothic 3 har nå, med flere generasjoner community patcher, blitt et veldig solid og godt spill. Det troner nå helt på topp på min favorittliste over spill, og jeg spiller det igjen og igjen.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg elska Gothic 3, det var syyykt kult :) og nå kommer Gothic 4 Arcania, med lekker grafikk, bra gameplay (som jeg har sett på YT) og forhåpentligvis ikke en f*** up historie. Og seff ikke den click'n kill som var på G3. (jeg drepte alle Orke byene solo på middels med dårlig gear.)

 

Ellers så gleder jeg meg så det bobler :D

Lenke til kommentar

Husk at dette ikke er utviklet Pirahna Bytes, men Spellbound. Det er fortsatt JoWood som gir ut serien, og som vanlig med JoWood-spill, anbefaler jeg å vente et års tid (!) før anskaffelse av spillet. JoWood-spill er sykt buggy :p

 

Gi heller Risen en ny sjanse - som er utviklet av Pirahna Bytes og for meg er det ekte Gothic 4 :-)

 

Hmm..er det ikke spill utvilkeren som lager spillet buggy? Og ikke utgiver; Jowood altså. Jeg tipper at det ikke blir et sånt buggy spill som G3 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...