Gå til innhold

Trailer: Skate 3 #3 (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå tenker jeg utifra det jeg faktisk har spilt, 1'ern (som var Konge!), 2'ern (Som var meh), 3'ern virker veldig bra utifra demoen. Harcore eller hva faen den modusen heter virker som den mest realistiske og mest naturtro av dem alle.

 

Jeg tror og håper at Skate 3 KAN være både sick (ala Tony Hawk, bare ikke like ille ofc) og realistisk (ala Skate 1, bare ENDA bedre)

Endret av Decreeofj
Lenke til kommentar

Selv, etter å ha spilt demoen til de grader, tror jeg at Hardcore-modusen kommer til å øke følelsen av "awesome" når man endelig klarer å lande div avanserte lines. Selvfølgelig kan man og gjøre ting som til tider hører hjemme i et Tony Hawk spill, men igjen tror jeg det er viktig å tenke på at det kun er et spill.

Det er ingen garanti for at 100% simulasjon hadde vært det gøyeste man kunne holdt på med (:hmm: åpen for debatt på det).

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Ble ganske skuffa av skate 3 demoen, var ikke det samme "unike" over det som hvertfall Skate 1 hadde, og skate 2 litt av. Har dog ikke prøvd hardcore mode enda. Har en mistanke om at jeg er veldig kjent med controllsystemet, og det ikke er en like "bakoversveisopplevelse" som det er når man prøver det de første gangene.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det hadde vært mulig med et 100% simulasjon skatespill, det hadde iallefall ikke vært noe gøy. Det ser ut til at i dette spillet har de tatt noen skritt inn den syke delen av skating som egentlig ikke er mulig i virkeligheten. Om så er så hadde den personen som gjorde det havnet i koma, om ikke ei kiste. Synes Skate spillene har vært underholdene fordi de har har holdt seg på det profesjonelle og ikke laget spill som er fullstendig latterlige og på grensen til det tåpelige.

Lenke til kommentar

Jeg syntes ikke oppgraderingene fra de forrige Skate-spillene er nok til at jeg skal gidde å bruke 500 kroner+ på å kjøpe skate 3. men takk gud for lillebrødre som gidder slikt, eller hva? Jeg kommer vel bare til å spille gjennom det av ren kjedsomhet, eventuelt mest på multiplayer-delen. Den ser forresten pretty sweet ut på demoen.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg som en unge. Ett spill jeg elsker å spille multiplayer med venner over ett par pils. Vil egentlig ikke ha noen "forbedringer", bare mer av det samme med nye spots. Ellers synes jeg demoen lovte bra. Hardcoremodusen var gøy og ny kameravinkel var kjærkommen. Ellers vannskelig å si noe om hvor bra det blir siden verdenen vil diktere hvor bra jeg synes det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...