Gå til innhold

Super Street Fighter 4



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3-4 dagar? Prøv 12+ dagar, courtesy of Tollvesenet/Posten/whatever. Veit da faen kva dei bruker tid på, men tid tar det i alle fall...

 

 

Beklager å måtte skuffe deg, men som Einride sier tar det mye lengre tid enn som så. Jeg har bestilt veldig mange spill og filmer fra Play det siste 1 1/2 året, og det tar nesten alltid 2-3 uker før det kommer frem. Har opplevd både 4 dager og 1 1/2 måned, men det var unntakene.

 

 

Har inntrykk av at Play sender forsendelsene sine med skip, og at de kanskje venter til de har nok forsendelser før de sender.. Bestillte noe greier der noen dager før askegreiene, og de kom merkelig nok frem kun en uke etter. Da hadde luftrommet vært stengt i nesten samtlige av de dagene.

 

 

 

 

Har ikke bestilt fra play.com før så dette var jo overraskende, har hørt at de er helt ok å bestille fra. Ja ja, får bare krysse fingrene og håpe det ikke drøyer alt for lenge.

 

Spilte forresten ranked mot en som kalte seg tilt i går, trodde det var gamer.no-TiLT men den gang ei hehe

Endret av Couchfighter
Lenke til kommentar

Fant litt mer info om de alternative kostymepakkene på eventhubs.com

Screenshots av samtlige kostymer finner dere her!

 

Oversikt over samtlige titler og ikoner :

 

 

Han som lastet opp videoen sa det tok han 3 dager med spilling å låse opp alt sammen. Musikken er Cody's SSFIV Theme

 

 

Raskeste måten å låse opp farger og taunts, forklart av en herre med artig aksent:

 

 

 

Eller så kan man bare spille som vanlig, det går uansett kjapt. :)

Endret av Couchfighter
Lenke til kommentar

Er det noen butikker som i det hele tatt har fått inn spillet ennå? Jeg har forhåndsbestilt fra Platekompaniet, men de har jo utsatt sin lansering nå.

 

Vet ikke TiLT,. I Finland opererer de med 6. mai som slippdato og, men en finne på streetfighter4forum.com skrev nylig at gamestop i Finland begynner salg 30. Hva ståa er i diverse norske butikker vet jeg desverre ikke.

 

 

Dumt at man må vente helt til 27. juli for å kjøpe alle kostymene i en og samme pakke da. =/

 

Er med deg på den.

 

Ellers fikk så jeg på ordren min hos Play.com at kopien min av SSFIV er på vei i posten pr. i dag! Det tok en hel dag for dem å bekrefte bestillingen min, og en hel dag til med pakking, så det blir spennende å se hvor lenge det drøyer før spiller ramler inn i postkassa.

Lenke til kommentar

Hva er deres favorittslåsskjempere?For min del spiller jeg mye med Ken og Fei Long.Synes Cody og Guy er kule,så kommer nok til å prøve å lære meg å beherske de også.Så fort det jævla flyet med spillet mitt lander..

 

Jeg spiller stortsett alle chargers med unntak av Vega, med Guile som favorittchar. Er ræva med shotochars men har prøvd å få teken på Gouken, bare sånn for ikke være yet-another-Ryu og fordi han er en kul kæll. ;)

 

Kommer til å konse på Dudley og Cody i førsteomgang av de nye karakaterene, og DeeJay seff som er den eneste av de nye som er charger.

Lenke til kommentar

Det er helt riktig at man må lade opp angrepet som du sier. Jeg har selv aldri skjønt hvordan man spiller charge-karakterer. Det blir alltid for tregt når jeg spiller dem + at jeg ikke får til angrepene noen ganger. Selv elsker jeg å spille med Sakura. O.o;

Endret av Mr Bubbles
Lenke til kommentar

Jeg er også en av de som ikke takler chargekarakterer fordi jeg ikke får det til.Alt tar bare dobbelt så lang tid synes jeg, selv om det selvfølgelig ikke er tilfellet.Mulig det er lettere å spille det på en fight stick?Håper for all del at de har jækket ned Sagat et par hakk.Skulle ønske at Fei Long kan skyte ild o.l også.Føler at han har for få effektive triks i forhold til resten...

Lenke til kommentar

Veldig bra combo fra Ibuki på runde 2 i den filmen, har noe å lære der ja. Vurderte å kjøpe meg en billig arcade stick men er ikke så sikker siden jeg for det meste spiller flere RPG's enn jeg spiller slåsse spill men er sikkert lettere med arcade stick til tekken 6, soul calibur 4, Blazblue og SSF 4? Er det noen som har en arcade stick (eller fight sticks som noen kaller det) som kan anbefale det?

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...