Gå til innhold

Super Street Fighter 4



Anbefalte innlegg

Hvorfor så tregt her i norden?

 

Som jeg forsto er det forsinkeler på grunn av at flytrafikken stod stille store deler av forrige uke (så skyld på Island :p).

Utrolig kjedelig hvertfall :\

 

edit:

Platekompaniethar også oppdatert til 7. mai nå ser jeg.

Og Pan Vision har oppdatert sine sider i dag til og si 5. mai (butikkene kjører sikkert 7. fordi fredager er vanlige release dager her).

Endret av Kuma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen her som har vurdert å kjøpe Madcatz fight stick til spillet?Noen som vet hvor det er billigst og hvem som selger det i Norge?

Hadde vært kult om alle som er aktiv i dette forumet kan være med å en lobbymatch når spillet kommer ut..Kult å se hvem som er Innlegg.no's beste SF-spiller:-Phehe

Lenke til kommentar

Hadde vært kult om alle som er aktiv i dette forumet kan være med å en lobbymatch når spillet kommer ut..Kult å se hvem som er Innlegg.no's beste SF-spiller:-Phehe

Det hadde gjerne jeg vært med på (PS3), bare synd jeg er såpass dårlig. Kommer nok til å ta noen treningsøkter på egenhånd først i så fall ;)

Endret av Bulldagg
Lenke til kommentar

Noen her som har vurdert å kjøpe Madcatz fight stick til spillet?Noen som vet hvor det er billigst og hvem som selger det i Norge?

Hadde vært kult om alle som er aktiv i dette forumet kan være med å en lobbymatch når spillet kommer ut..Kult å se hvem som er Innlegg.no's beste SF-spiller:-Phehe

 

Spaceworld hadde enerett på salg av Madcatz utstyr i Norge når jeg kjøpte min TE fightstick (som er helt utrolig fantastisk, vel og merke) for ett halvt år siden, og jeg har ikke sett de i andre butikker ennå.

 

Tror alternativene er enten å kjøpe på nett fra utlandet eller via Spaceworld.

 

Og vi burde absolutt snekre sammen noen endless eller team battle lobbies !

Endret av Couchfighter
Lenke til kommentar

Ser at spaceworld har gått tom for TE fighting stick nå og de har ikke fått bekreftet noen dato på når det kommer inn flere..

Når det gjelder lobbykamper så blir det vel kamp for de som eier xbox og en annen kamp for de som har PS3.Jeg personlig har kun ps3,så det er bare å skrive opp de som vil være med på PS3-fightclub

Lenke til kommentar

Du finner PSN ID'en min i signaturen min, det er bare for deg og andre som vil kjøre litt matches å legge meg til :)

 

Angående sticks, så er Madcatz SE sticken er også veldig bra! Dersom du kan få tak i en sånn er det et helt kurant alternativ. Knappene og selve stikka er ikke Sanwa deler som TE sticken har, men den er likevel veldig solid og holder lenge til vanlig spilling.

 

Edit: Både Madcatz TE og SE stikkene er relativt lette å modifisere dersom deler må eller ønskes byttes ut.

Endret av Couchfighter
Lenke til kommentar

Hey Couchfighter4;

 

Har du klart alle "Trails" eller hva det kalles igjen i SF4? Hard på samtlige er jo sykt vanskelig, nå er jeg ingen god spiller i det hele tatt, og 1 årsia jeg la det på hylla. Men sånn genrelt sett er det vanskelig for mange, er det ikke? Har hørt at Platinum i SF4 er blandt de vanskeligeste spillene, utenom Ninja Gaiden Sigma 2 da. Sånne spill er det jo kult å ha platinum i, da man virkelig viser at man er god og at man jobbet hardt for det.

Endret av lyon
Lenke til kommentar

Bestilte min kopi på play.com i dag, håper de får sendt det av sted i morgen, leveringstid 3-4 virkedager.

 

Beklager å måtte skuffe deg, men som Einride sier tar det mye lengre tid enn som så. Jeg har bestilt veldig mange spill og filmer fra Play det siste 1 1/2 året, og det tar nesten alltid 2-3 uker før det kommer frem. Har opplevd både 4 dager og 1 1/2 måned, men det var unntakene.

Lenke til kommentar

Ok nå har jeg hørt på dette klippet ørten ganger. Hva er det Makoto egentlig sier her?

 

http://www.youtube.com/watch?v=XpYXtM89_NY&feature=player_embedded#t=1m18s

 

Jeg hører "Hey you, put up your dicks!" skjønner ikke hva annet det kan være hun sier ^^ Snuskete pike!

 

Haha, lurer på hva hun egentlig sier. Jeg håper at det er mulig å skifte over til JP-stemmer i spillet akkurat som SFIV. Jeg hater dårlig dubbing.

Lenke til kommentar

Har inntrykk av at Play sender forsendelsene sine med skip, og at de kanskje venter til de har nok forsendelser før de sender.. Bestillte noe greier der noen dager før askegreiene, og de kom merkelig nok frem kun en uke etter. Da hadde luftrommet vært stengt i nesten samtlige av de dagene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...