Gå til innhold

Super Street Fighter 4



Anbefalte innlegg

Grattis :)

 

Kjøpte spillet i butikk sist helg, venter fremdeles på bestillingen min fra play.com :p

 

Jeg har nå opprettet en norsk chatkanal på PS3 for SSFIV med et par folk fra innlegg.no, round1ko og ranking battles norway med mål å ha et sted å møtes på PSN for å prate SSFIV eller finne en å trene litt med (og selvfølgelig team battle / endless om vi er mange på). Håper selvfølgelig folk her er interesserte i å bli med, så vokser dette seg plutselig til å bli en aktiv hub for å møtes / denges !

 

Friend request Couchfighter4 på PSN så inviteres du så fort jeg er på. (trenger kun inviteres en gang for å joine kanalen)

 

Jeg er desverre ikke på Xbox, om noen her skulle føle for å ta initativ til noe lignende på xbox live, ta kontakt med meg så jeg kan oppdatere her etter behov :)

 

Minner også om at for de som ønsker å spille mot folk herfra så kan man nå settes opp på en liste i tittelposten her, så folk lettere finner frem til hverandre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg så den Hori-sticken på spaceworld i Østfold igår også,men de skulle ha 899kr for den her.Så hvis du får den til 599kr der så er det bare å slå til.Hori har rykte på seg for å være bra så.

 

Tror den du så hos spaceworld må være denne ? Den er mye bedre kvalitet enn stikka du får med Tekken 6 pakka.

 

 

Haha..Har fått vannblemmer på tommelen før jeg:-P haha..Er det noen der som får til Zangief sine spesialtriks med d-paden på dual shock?Får ikke det til jeg..

 

Sjekk tips på denne siden. Mye lettere å bruke snarveiene til spinning pile driver enn å gjøre en full 360 bevegelse på d-pad'en. Tror kommandoen under er letteste måten å få de ut på.

 

sf3_joy_left.pngsf3_joy_downleft.pngsf3_joy_down.pngsf3_joy_downright.pngsf3_joy_right.pngsf3_joy_upright.pngsf3_joy_plus.pngsf3_punch.png

 

Couchfighter, vet du om fight-sticks kan brukes på flere konsoller enn én? Jeg har Tatsunoko vs Capcom på Wii og Virtua Fighter og Dead or Alive på 360, så jeg følte at jeg måtte bare spørre dette dumme spørsmålet.

 

Har spillt i en time eller noe i dag med Ibuki. Sliter som F med å få til Ultra angrep når jeg skal få de inn i en kombo. Har en stygg følelse at det er letter e å få til Ultra's på stikke enn med en vanlig kontrol :/ Har feks samme problemet med Sakura der jeg skal få til en shinku Hadoken men går heller inn i en EX-Shoryuken. Er det noe jeg gjør feil? Og har ikke klart Arcade enda med Ibuki pga Lame Seth :< Tror jeg skal gå ut en tur og få ut frustrasjonen over hvor latterlig Seth er.

 

Var Seth virkelig så vanskelig på Arcade på SSFIV? Jeg trodde de hadde satt ned vanskelighetsgraden på spillet. :D

Endret av Mr Bubbles
Lenke til kommentar

Couchfighter, vet du om fight-sticks kan brukes på flere konsoller enn én? Jeg har Tatsunoko vs Capcom på Wii og Virtua Fighter og Dead or Alive på 360, så jeg følte at jeg måtte bare spørre dette dumme spørsmålet.

 

Det går an å modde sticks så de funker på 360 og ps3 ihvertfall, men mellom wii og andre konsoller vet jeg ikke hvordan det er. :/

 

 

Edit: Det fins også adaptere man kan kjøpe som lar deg bruke f.eks. ps3 pad på 360. Har ikke prøvd disse selv og vet ikke om det funker med fight sticks

 

 

Enkelte ps3 sticks funker og på PC uten problemer, men det kommer visstnok an på hva versjon windows man kjører.

Endret av Couchfighter
Lenke til kommentar

Skriv meg gjerne opp på den lista i åpningsinnlegget, Couchfighter (PSN: Bulldagg). Fikk mitt eksemplar i slutten av forrige uke :)

 

Jeg spilte noen random kamper online forleden og nivået mitt er desverre ikke der det burde være, men jeg satser på at litt trening mot enkelte her inne kan rette opp dét.

Lenke til kommentar

[PS3] Tenkte vi kunne ta en runde med endless eller team battles i morgen kveld med folk herfra for de som er interessert, har veldig lyst til å spille mot fler av dere, foreløpig har jeg bare møtt Jikla. :)

 

Så, fra 18.00 i morgen Søndag kommer jeg til å invitere til fights n funnies! Lager en chat så vi kan prate litt shit og kommentere kampene og håper jeg får med en del av dere. Satser på å holde det gående en stund (2-3 timer ihvertfall ?) så om noen ikke kan før litt senere er det ikke noe problem. :)

 

Dersom du vil henge på, vær online på ps3 rundt 18.00, send friend request dersom du ikke har meg på lista allerede (ID: Couchfighter4), eller post eller PM dersom du vil jeg skal legge deg til eller invite fra ID når vi starter opp :)

 

Håper på en gøyal aften! Vil til slutt oppfordre alle til å henge med uansett hva slags ferdighetsnivå du føler du ligger på, det er utrolig hvor mye ideer man får mens man ser andre gyve løs på hverandre. :)

Endret av Couchfighter
Lenke til kommentar

Endelig fått ssf4. Prøvde litt igår og idag.Har allerede funnet meg en ny favoritt, Juri.Spiller elendig nå siden mye av det jeg vil få til,får jeg ikke til pga dual shock kontrollen.

Men det er ikke det som er problemet.Problemet er at det lagger så jævlig når jeg spiller online.Det lagget faktisk så inn i helvete at jeg ble sparket ut av en norsk team battle igår.Nettet har jeg målt til over 10Mbit ned.Jeg har ikke så mye problem med lagging når jeg spiller MW2 og Uncharted 2 online, bare i ny og ne.Ikke hadde jeg så mye lagg når jeg spilte SF4 heller.Men med ssf4 lagger det helt sykt.

Noen som har opplevd det samme og har noen råd?

Lenke til kommentar

Lyon gruste meg fælt :< Håper jeg blir bedre etterhvert :/

Hmm, kanskje jeg kan få bli med neste gang dere skal spille?

 

Jeg begynner å bli litt lei av å møte folk som er på et altfor høyt nivå, så det hadde vært moro å prøve seg mot andre som sliter litt med det samme :p (ikke at du nødvendigvis er like ræva som meg, da...)

Lenke til kommentar

Kunne ikke holde meg fra å kjøpe spillet, sammen med http://www.amazon.com/Street-Fighter-FightStick-Tournament-Playstation-3/dp/B0038KMOXK/ref=cm_cr_pr_product_top

 

Håper ikke jeg blir skuffet:D Har ikke spilt med arcade stick siden jeg var tolv år gammel :D

 

Noen som har erfaringer med tournament edition gledes-pinnene fra madcatz?

 

Har aldri testa testa TE-stikkene, men bruker samme typer knapper og joystick (Sanwa). Det er det beste man får av arcade-deler fra Japan, og er akurat det samme som sitter på arcade-kabinettene og det Daigo og den gjengen der spiller med så er absolutt verdt pengene og knallbra og spille med:)

Lenke til kommentar

Kunne ikke holde meg fra å kjøpe spillet, sammen med http://www.amazon.com/Street-Fighter-FightStick-Tournament-Playstation-3/dp/B0038KMOXK/ref=cm_cr_pr_product_top

 

Håper ikke jeg blir skuffet:D Har ikke spilt med arcade stick siden jeg var tolv år gammel :D

 

Noen som har erfaringer med tournament edition gledes-pinnene fra madcatz?

 

Har aldri testa testa TE-stikkene, men bruker samme typer knapper og joystick (Sanwa). Det er det beste man får av arcade-deler fra Japan, og er akurat det samme som sitter på arcade-kabinettene og det Daigo og den gjengen der spiller med så er absolutt verdt pengene og knallbra og spille med:)

 

Herlig:)

Er forhåpentligvis ikke lenge til jeg kan få juling på psn:p

 

Gleder meg som en unge før xmas:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...