Gå til innhold

Super Street Fighter 4



Anbefalte innlegg

Sjekk denne

mellom Daigo og Andre. Sjekk hvor sykt god Daigo er til å lese konkurrenten sin.De siste kampene hadde ikke Andre mye å stille opp med. Det spesielle med denne videoen er kommentarene til Chris Hu som er en lovende Ruy-spiller selv.Noe av det han sier fikk meg til å gape av latter..haha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rimelig fornøyd med 299 for spillet inkludert porto og 1 dag i postgangen, + til game.no. Nå skal Guy og Cody testes!

 

Spilt litt nå og jeg var sykt rusten! Guy og cody var kule. Hakke testa de andre nye. Det som var kjipt er mange av de samme trofene.. Har gjort mange av de i orginalen og noen av dem er ikke akkurat noe jeg hopper i taket for. Jaja.. Kjekt med nye Ultra moves da:)

Kjøpte du det til ps3? Er du i så fall med på noen runder online senere i kveld eller i morgen?

 

Jepp PS3. Joda, hva heter du på PSN? Eller bare legg meg til; krispower.

Lenke til kommentar

Rimelig fornøyd med 299 for spillet inkludert porto og 1 dag i postgangen, + til game.no. Nå skal Guy og Cody testes!

 

Spilt litt nå og jeg var sykt rusten! Guy og cody var kule. Hakke testa de andre nye. Det som var kjipt er mange av de samme trofene.. Har gjort mange av de i orginalen og noen av dem er ikke akkurat noe jeg hopper i taket for. Jaja.. Kjekt med nye Ultra moves da:)

Kjøpte du det til ps3? Er du i så fall med på noen runder online senere i kveld eller i morgen?

 

Jepp PS3. Joda, hva heter du på PSN? Eller bare legg meg til; krispower.

Jeg legger deg til i morgen. En av romkameratene mine spiller mgs 4 nå, så det blir nokk ikke noen matches før i morgen om du da ikke har planer om å være seint oppe i kveld (er for tiden oppe fra 13-06 for tiden). PSN: Jikla

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

Fikk kjøpt Super på Gamestop dag, endelig :p

 

Er mye som skjer i fighting miljøet for tiden, i tillegg til turneringen til Round1KO (denne er hype! Og digg at det endelig blir en turnering i 3s igjen, alt for lenge siden sist ^^) så setter Ranking Battles Norway i gang med månedlige turneringer i Super alerede nå på søndag (sted, tidspunkt og annen info finnes i denne tråden: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=8443&view=findpost&p=312888). Vil anbefale alle som digger fightingspill og komme på både Round1KO og RBN sine treff, er sykt mye og lære av og møte andre spillere face-to-face og mange hyggelige folk :)

Lenke til kommentar

Rimelig fornøyd med 299 for spillet inkludert porto og 1 dag i postgangen, + til game.no. Nå skal Guy og Cody testes!

Fikk spillet i dag fra Amazon for 198 kroner. Har aldri spilt ett eneste Street Fighter spill i hele mit liv så jeg tror jeg skal begrense meg til å spille med kompisene mine. Som forøvrig heller aldri har spilt et Street Fighter spill. Man kan vel kalle det et jevnt grunnlag.

Lenke til kommentar

Fikk kjøpt Super på Gamestop dag, endelig :p

 

Er mye som skjer i fighting miljøet for tiden, i tillegg til turneringen til Round1KO (denne er hype! Og digg at det endelig blir en turnering i 3s igjen, alt for lenge siden sist ^^) så setter Ranking Battles Norway i gang med månedlige turneringer i Super alerede nå på søndag (sted, tidspunkt og annen info finnes i denne tråden: http://www.innlegg.n...ndpost&p=312888). Vil anbefale alle som digger fightingspill og komme på både Round1KO og RBN sine treff, er sykt mye og lære av og møte andre spillere face-to-face og mange hyggelige folk :)

 

Glad du nevnte RBN! På mystisk vis glemte jeg helt å nevne dere. Har lagt en link til dere i tittelposten. :) (Money matches eh? Spennende!)

Lenke til kommentar

Ja den laggen lol. skjønte ingenting:P Tja syntes da du var bedre overall:)

 

Fikk 13 wins i endless battle (og sølv trofee) siden han amerikaneren jeg møtte gav seg ikke og han var ikke akuratt god, var morro og få den, men hadde aldri godt uten at jeg traff en sånn gir seg aldri newbie:P

 

Robesos eller hva han het, må være en av de beste norske spillerene på ps3, han knuste meg som ingen ting med mange flere forskjellige folk, syk kontroll over motstanderen når han spilte serriøst iallefall.

Lenke til kommentar

TiLT42 på PSN = TiLT her?

Uansett, GG :)

Var ren flaks at jeg tok den ranked kampen. Har ikke peiling på Guy matchupen enda, spesielt det slide kicket hans tok meg hver gang :p Tror du kan bli farlig Guy hvis du fortsetter sånn =D

 

Hehe, ja det er meg. :) Fikk spillet i dag og kastet meg rett ut i det å spille Guy. Kort sagt er jeg helt forferdelig dårlig i SSF4, og har bare 2 wins av totalt rundt 30 kamper, og dette på tross av skikkelig fighting stick. :cry:

 

Den slide kicken du snakker om er farlig også for meg som spiller Guy. Den er såpass kraftig og hendig at jeg blir altfor fort fristet til å bruke den når jeg står litt unna motstanderen, og på den måten blir jeg forutsigbar.

Lenke til kommentar

Til gamer.no skribentene, er det noen anmeldelse av SSFIV på vei? Ville vært gøy å se hva dere syns om utvidelsen!

 

Heisann!

 

Det er jeg som har hatt ansvar for denne anmeldelsen, men på grunn av mye reising den siste tiden for å dekke annet snacks så har jeg ikke blitt ferdig med den før i kveld. Den blir nok publisert i løpet av de neste dagene! :)

Lenke til kommentar

Flott, Odesseiron!

 

Da har jeg endelig fått SSFIV i hus! Gadd ikke vente lenger på play.com så jeg tok en butikkrunde. :p

 

Fikk meg en god latter på Lefdal, de venter ikke spillet inne før 12. Mai, og vil ha (hold dere fast) 599,- for spillet der. Har ikke gamestop i området mitt så da falt valget på Platekompaniet, 399,- der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...