Gå til innhold

Trailer: The Secret World (X360, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FunCom har alltid vært flink til å lage fin grafikk. det er heller spillbarheten som er problemet. Tror dette blir problemet i deres nye spill også. Masse eye candy, men dårlig spillbarhet.

 

 

Om det er Age of Conan du tenker på så er det vel det eneste mmorpg spillet med overlegen spillbarhet i forhold til alle andre mmorpg spill på markedet idag....

Lenke til kommentar

AOC er et bra spill. TSW blir nok like bra, men håper de legger opp til at spillet skal bli mer rewarding for spillere som ikke nødvendigvis er i en kjempestor guild. I AOC kan du glemme det meste av heftig gear om du ikke er i en svær guild som gjør masse raids. Håper TSW satser på at man skal kunne få det heftigste gearet selv i små grupper. AOC mener jeg failer på dette området.

Lenke til kommentar

FunCom har alltid vært flink til å lage fin grafikk. det er heller spillbarheten som er problemet. Tror dette blir problemet i deres nye spill også. Masse eye candy, men dårlig spillbarhet.

 

 

Om det er Age of Conan du tenker på så er det vel det eneste mmorpg spillet med overlegen spillbarhet i forhold til alle andre mmorpg spill på markedet idag....

 

Så det er derfor WoW er 100 ganger mere populært en AoC? tror ikke du helt kan snakke om AoC uten å være littt partisk :) Slik er det med alle andre AoC spillere. WoW er enkelt men samtidig kan du gjøre utrolig mye ut av det om du er en god spiller.

Lenke til kommentar

FunCom har alltid vært flink til å lage fin grafikk. det er heller spillbarheten som er problemet. Tror dette blir problemet i deres nye spill også. Masse eye candy, men dårlig spillbarhet.

 

 

Om det er Age of Conan du tenker på så er det vel det eneste mmorpg spillet med overlegen spillbarhet i forhold til alle andre mmorpg spill på markedet idag....

 

Helt enig, skulle akkurat til å skrive det samme. Er det noe Funcom er kjent for med Age of Conan er det herlig spillbarhet. Her kunne du angripe i sanntid og bevege deg samtidig. 100x bedre enn hva man ser i andre MMO som WoW hvor kampene er utrolig generisk og statisk.

Lenke til kommentar

FunCom har alltid vært flink til å lage fin grafikk. det er heller spillbarheten som er problemet. Tror dette blir problemet i deres nye spill også. Masse eye candy, men dårlig spillbarhet.

 

 

Om det er Age of Conan du tenker på så er det vel det eneste mmorpg spillet med overlegen spillbarhet i forhold til alle andre mmorpg spill på markedet idag....

 

Så det er derfor WoW er 100 ganger mere populært en AoC? tror ikke du helt kan snakke om AoC uten å være littt partisk smile.gif Slik er det med alle andre AoC spillere. WoW er enkelt men samtidig kan du gjøre utrolig mye ut av det om du er en god spiller.

 

Vel nå nevnte jeg ikke noe om hvilke spill som er mer populært en andre heller da, jeg spiller ikke AoC da det ikke fenget meg helt. Spiller derimot WoW nesten hver dag, og jeg kan med handen på hjerte si at AoC har 100 ganger bedre spillbarhet en WoW.... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...