Gå til innhold

Gamer.no: Gamer.no + Metacritic = Sant?


Anbefalte innlegg

Jeg regner det som en selvfølge at folk kjenner til Metacritic. Det samme gjør jeg når jeg sier at jeg ikke er alene om å savne norske spillsider på Metacritic. Derfor var jeg faktisk i kontakt med Metacritic og deres Game Editor, og fortalte ham ståa: "Vi nordmenn føler oss oversett, spesielt med tanke på at dere har et par svenske, fæle sider på den derre sida deres". Sånn cirka.

 

Svaret jeg fikk var:

 

Hi,

 

 

Thanks for your note. I would never want Norway to feel "left out". The situation with non-English sites is this: I need the site to contact me so that we can work together on getting their reviews posted on Metacritic (translating the excerpts accurately is my most important concern). So if you know someone at Gamer.no or would like to let them know about us, please do so and I'd be happy to consider them for Metacritic.

 

Have a great weekend,

 

Marc Doyle

games editor

metacritic.com

 

Såh... Da er det egentlig opp til dere i gamer.no-redaksjonen da. Ønsker dere å sette gamer.no litt mer på kartet (nå som dere har vunnet prisen for årets spillmedie og alt), ta kontakt med Marc hos Metacritic, så blir dere første norske side på Metacritic ;-)

 

(Og med det skal jeg prøve å bli litt mer aktiv på denne sida)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke noe negativt ved det personlig, men innbiller meg at deler av internettet kunne kokt over når de ser enkelte karakterer, særlig uten anledning til å lese anmeldelsen (Google Translate etc. har alltid en eller annen leif) slik den er skrevet korrekt oversatt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...