Gå til innhold

Metro 2033 - PC&Xbox 360 Exclusive


Anbefalte innlegg

Jeg digger hvertfall Metro 2033 så langt, litt irriterende med headshots. Men det fungerer dog på en del fiender, men fungerte ikke på banditter. Legger uansett ikke merke til det, er for opptatt med å fokusere når jeg blir angrepet av hundre bikkje-lignende skapninger.

 

Kan glatt anbefales for folk som liker både Fallout, Bioshock og Dead Space. Ser det veldig som en blanding av de tre.

 

Fikk med også en spesiell shotgun og det kartet til avataren min fra Gamestop. Kommer ut i dag(fredag), men jeg fikk det onsdag kveld.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke tid til p kjøpe meg dette nå. Har akkurat fårr Halo Wars i posten, God of War har jeg nettopp startet på og både Call of Juarez 2 og Dead Rising er på vei i posten. I tillegg har vi jo alle spillene som har release snart som jeg gjerne vil få med meg også.

 

Fable 2 har jeg ikke fullført, ikke Fallout 3 heller for den saks skyld. Brothers in Arms: HH, Prototype og Darksiders ligger også i kø og med Devil May Cry 4 diltende bakerst frister det ikke så særlig å kjøpe noe sørlig mer enn de titlene jeg gleder meg mest til for øyeblikket. Nei, jeg får kjøpe de jeg ser på som høydepunkter ved release og heller spare lommeboka for resten og kjøpe de når de blir billigere.

 

Dette innlegget ble mye lengre enn jeg egentlig hadde tenkt, men det gjelder jo spillkøen min også, såeehh...

Lenke til kommentar

dead space var aldri årets underdog, det var heller årets üntermench. PRESS E TO KILL MONSTERS var det. drittspill med masse skygge og QTE som brukte en knapp

 

on topic:

Metro203 suger kukk. Headshots gjør ingen dmg, fiender seg deg ikke før du skyter dem i tryne, våpnene har 0,5 accuracy men gjør 999 damag eså du trenger bare å ta 100x100 skudd for å drepe en person i magen som er teit for man kan ikke dø av mageskuddd selv i metroen.

dessuten så er fjesene dårlig lagd med store neser, ser nesten ut som hvite afrikanere. men det er jo russere, kanskje de skal være sånn i fremtiden? ikke vet jeg, er jo mutasjoner som man ikke kan forutse i sovjet også.

 

tldr;

Metro 2033 er skjit, Avatar er bedre, men hvis du virkelig vil bruke tiden din fornuftig; les boka. Metro 2033 altså. Eller evt Twilight-sagaen

 

Er ikke lenger så edgy og kult å gå inn for å ha dårlig smak. Just a heads-up.

Lenke til kommentar

Nja, nå som jeg har sett GiantBomb sin Quick Look er jeg egentlig litt glad for at jeg ikke løp ut og kjøpte det med en gang. Var noe med det som fikk meg til å føle meg rart likegyldig. Gå, pang, pang, reload, gå, pang, reload, kjøp våpen, gå, pang, pang, reload. Det så egentlig helt kurant ut, men jeg fikk ikke noen følelse av at dette spillet "bare må jeg ha".

Lenke til kommentar

Yey, fikk det i posten idag fra platekompaniet.no. Håper jeg får tid til å spille litt på det senere.

 

jeg bestilte også fra platekompaniet men fikk det ikke idag :cry:

 

Det viste seg at det ikke var Metro da jeg pakket opp ikveld, men en film jeg hadde glemt som også var på vei :p Men det er nå greit, har ikke hatt tid til å spille noe idag uansett. Regner med det kommer imorgen, og da skal jeg få presset inn en time eller to med spilling håper jeg.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Elsker stemningen i dette spillet. Kjempedystert, trist og likevel så spennende. Skytingen er helt grei i min bok - selv om man ofte ikke aner om et (forhåpentligvis) velplassert snikangrep vil fungere. Noen ganger dør fienden på et skudd/stikk. Andre ganger må du pepre dem med ett og et halvt magasin(?!) før de tar kvelden.. Boka er allerede bestilt fra Amazon. Dette er bra! :)

Endret av hoverstorm
Lenke til kommentar

Runna storyen i går. Kjempebra story og miljø. Er til dels veldig orginalt og spiller veldig mye på at mørket kan skremme folk.

 

Irriterte meg over libarians-fiendene i spillet. Faen de tåler mye, og de er kanskje det monstrert som har skapt mest noia for meg på spillet. Står faen meg på doen også kommer en ape-lignende jævela og skal dashe hue mitt inn i veggen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...