Gå til innhold

Heavy Rain diskusjonstråd!!


Toman18

Gjerne begrunn hvorfor du ga den karakteren  

28 stemmer

  1. 1. Hvilken karakter ville du ha gitt Heavy Rain?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Står at Elkjøp har sendt min og, men før eg har fått mail med angrerettskjema og sånt går eg ut i frå at den ordrestatusen er 100% bullshit...

 

Edit: Og der kom det ein mail med kvittering for ordren på Heavy Rain. Elkjøp sender ut eit spel FØR releasedato? The sky is falling!!1

Endret av Einride
Lenke til kommentar

Jeg fikk spillet mitt fra CDON i dag og har spilt i noen timer. Er himmelfallen for å si det mildt, dette spillet innfrir mine forventninger og vel så det. Måten de forteller historien på sitter som et skudd, det samme kan også sies om selve historien, jeg tror aldri jeg har følelsesmessig knyttet til en historie i et spill før. Graden av innlevelse denne typen gameplay gir er imponerende. Sitter her i den 7. himmel nå jeg, har lengtet etter et slikt spill så lenge, de enkelte småfeilene enser jeg ikke en gang. Det skal mye til for a dette ikke blir GOTY for min del. 11/10. :love::thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg fikk spillet mitt fra CDON i dag og har spilt i noen timer. Er himmelfallen for å si det mildt, dette spillet innfrir mine forventninger og vel så det. Måten de forteller historien på sitter som et skudd, det samme kan også sies om selve historien, jeg tror aldri jeg har følelsesmessig knyttet til en historie i et spill før. Graden av innlevelse denne typen gameplay gir er imponerende. Sitter her i den 7. himmel nå jeg, har lengtet etter et slikt spill så lenge, de enkelte småfeilene enser jeg ikke en gang. Det skal mye til for a dette ikke blir GOTY for min del. 11/10. :love::thumbup:

 

Kommet ca halvveis selv, og må si de tar litt for lang tid på å starte opp historien. Skjer kanskje ting som er har en viss relevanse ganske tidlig, men de virker urelevante der og da siden man har ikke noe grep om hva ting handler om i det hele tatt. Tror spillet hadde hatt veldig godt av ett frampeik, eller en prolog for Jayden som første scene, bare for å skape en viss ramme.

 

Uansett, ett helt annet tema, har du prøvd ut forhåndsbestillingskoden din ? Fylte ut min og DLa og installerte og greier, men fikk ikke noe nytt content i spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...