Gå til innhold

Heavy Rain diskusjonstråd!!


Toman18

Gjerne begrunn hvorfor du ga den karakteren  

28 stemmer

  1. 1. Hvilken karakter ville du ha gitt Heavy Rain?



Anbefalte innlegg

du må ha en kontroll å navigere med ja, du kan enten kjøpe den navigasjons kontrollen som hører til move eller du kan bruke den vanlige playstation 3 kontrollen.

 

så då må du ha playstation 3 kontrollen i ene hånden og move kontrollen i andre som er litt stress, antagelig bedre å kjøpe move navigasjons kontrollen.

 

her er link til en slik en: http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/spilltilbehor/PS3MOVNAVIGAT/move-navigator-ps3

 

og ha en god jul ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk Move Starter Pack og Navigation Controller til jul så jeg tenkte å fyre opp Heavy Rain for å få en enda bedre feeling. :D Men så kommer spørsmålet: Må man kjøpe et helt nytt spill (Heavy Rain: Move Edition eller noe sånt) eller har Sony patchet opp Move støte til lanseringsproduktet? Sitter nemlig å spiller Gran Turismo 5 som jeg også fikk tul jul så måtte bare spørre her.

Lenke til kommentar

Fikk Move Starter Pack og Navigation Controller til jul så jeg tenkte å fyre opp Heavy Rain for å få en enda bedre feeling. :D Men så kommer spørsmålet: Må man kjøpe et helt nytt spill (Heavy Rain: Move Edition eller noe sånt) eller har Sony patchet opp Move støte til lanseringsproduktet? Sitter nemlig å spiller Gran Turismo 5 som jeg også fikk tul jul så måtte bare spørre her.

 

Bare å laste ned en patch om jeg ikke husker feil, tror det var det jeg gjorde.

Lenke til kommentar

Satt meg ned for å spille Heavy Rain for første gang nå.

Det ble lastet ned en oppdatering som tydeligvis er en 'move' oppdatering. Spillet fremstår nå som 'move edition'.

Jeg fikk velge mellom vanlig kontroll eller Playstation Move, men likevel må jeg sitte å riste som en idiot med den vanlige kontrollen.

Skal det være slik?

 

Ja, det er enkelte gjøremål som krever at du skal riste litt på kontrollen selv i den vanlige versjonen. ;)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Begynte på dette spillet i går, runna det nå nettop. Først var jeg litt -meh- på grunn av starten og kontrollristinga som måtte til på juicekartongen, litt unødvendig etter min mening, ps3 har motion controllers, so what?

 

Etter det ble jeg helt hekta, måtte spille til jeg runna det. Umulig å legge fra seg. Dette er et av det beste spilla jeg har spillt. Noe som imponerer meg er hvor utrolig mange forskjellige måter dette spillet kan avsluttes på, og hvor mange faktorer som spiller inn. Forsøkte å følge litt med igjennom spillet for å finne ut de forskjellige faktorene, men jeg ble helt lost etter en kort stund.

 

SPOLIERWARNING: For eksempel: Hvordan hadde det påvirket slutten blitt om jeg hadde latt Lauren dø?.. det gir meg lyst til å runne dette spillet mange ganger.. eller bare søke det opp på youtube. :p

 

Uansett, et fantastisk spill.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Spilte igjennom en gang med vanlig sixaxis, storyen var dritbra. Beste storyen jeg har spilt. Nå har jeg nylig spilt igjennom en gang til med move, det føles mer ekte, som om du utfører mange av handlingene. Små avgjørelser forandrer alt.

 

Jeg anbefaler dette spillet til alle som ikke bare spiller for å skyte hodet av hjernedøde zombier, men som bryr seg om gameplay og ikke minst - Story.

 

 

 

 

 

 

 

:ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...