Gå til innhold

Heavy Rain diskusjonstråd!!


Toman18

Gjerne begrunn hvorfor du ga den karakteren  

28 stemmer

  1. 1. Hvilken karakter ville du ha gitt Heavy Rain?



Anbefalte innlegg

Jeg forhåndsbestilte fra Lefdal (samme tilbud som Elkjøp). Fikk mail i går om at spillet var sendt. I dag fikk jeg SMS om at det ikke blir sendt før i morgen. Fint å få beskjed om at det er en forsinkelse, men snodig at den kommer to dager etter at de påstår å ha sendt det.

 

(Regner med at dette er akkurat det samme opplegget som Elkjøp. De har jo samme eiere og sannsynligvis akkurat det samme distribusjonssytemet).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok her sitter jeg etter en heftig økt med heavy rain. Skal på jobb om litt over 3 timer, men pytt pytt. Spillet er helt mind blowing, jeg klarte ikke å stoppe før nå, tross for en litt treg start må du bare se hva som er rundt neste sving, helt ufattelig fantastisk. Alle som eier en ps3 og verdsetter god historie fortelling og intense scener burde uten tvil kjøpe det her.

Lenke til kommentar

Skal kjøpe det i dag klokken 10 på Elkjøp, så blir det å kjøre racerbil hjem og spille alt jeg kan før jeg skal på jobb halv 2! Gleder meg utrolig mye nå! Men uten å spoile noe, er det mye av de greiene til han FBI agenten når man må gå rundt med brillene og lete etter clues? Det syntes jeg var dørgelig kjedelig i demoen, og tror det kan drepe spillet for min del om det er mye av det

Lenke til kommentar

Skal kjøpe det i dag klokken 10 på Elkjøp, så blir det å kjøre racerbil hjem og spille alt jeg kan før jeg skal på jobb halv 2! Gleder meg utrolig mye nå! Men uten å spoile noe, er det mye av de greiene til han FBI agenten når man må gå rundt med brillene og lete etter clues? Det syntes jeg var dørgelig kjedelig i demoen, og tror det kan drepe spillet for min del om det er mye av det

Du kan jo bare la han dø da ;)

Lenke til kommentar

Har spillet. Er det flere enn meg som får svart skjerm innimellom?

 

Har ikke skjedd meg, har du lasta ned oppdatering? altså var du tilkoblet PSN første gang du prøvde spillet?

 

Vrengtpolvott, det du nevner angående Ari etterforskning vil ikke plage deg stort, er alt jeg kan si. Skjer mye mer bredt ut over det

Lenke til kommentar

Fikk nettopp denne meldingen fra Elkjøp:

 

Vi takker for din bestilling hos Elkjøp!

Produktet/produktene dine sendes fra vårt lager i dag.

 

Da får jeg vel Heavy Rain om et par dager tenker jeg :)

Litt kjipt at de ikke klarer å sende spillet slik at jeg får det på release, men i og med at det er Elkjøp det er snakk om så er det ikke så veldig overraskende likevel. Så lenge jeg bare betaler 368 Kr for spillet klarer jeg fint å vente et par tre dager ekstra.

Endret av Kuff1
Lenke til kommentar

Fy faen. At et spill kan gå fra å være så sinnsykt kjedelig de første 15 minuttene til det beste jeg har spilt på lenge er helt mind blowing. Skulle nesten tro de gjorde det med vilje, hehe. Vannvittig heftige slosse-sekvenser, herlig driv som tvinger deg til å spille videre hele tiden, nyyyyydelig grafikk og kontorlandskap-byttet til ARI brillene. Ha ha ha!!

 

Er helt sjokka, overgikk alle mine forventninger. Eneste jeg er bekymret for er at jeg ikke gidder spille det flere ganger når jeg er ferdig med det. Og ferdig med det er jeg snart (tror jeg) Det er ganske kort. Runder det nok i morgen, må bare spare litt på det så jeg ikke bruker opp spillet med en gang. Perler som dette er det langt mellom i spillverdenen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...