Gå til innhold

Anmeldelse: Heavy Rain (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kommer meg ikke inn på side 2 i anmeldelsen. Er det en bug? Isåfall kan dere fikse den?

 

Det var nok min feil i forhold til endring av artikkeladressene våre (som vi har sneket inn i løpet av de siste dagene) og som gjorde at side 2-lenkene ikke fungerte som de skulle. Det skal være fikset nå, så da bør det ikke være noe problem framover.

Lenke til kommentar

Jaja, får jo håpe at dette spillet får flere til å bli interesserte i eventyrspill igjen, selv om det ikke virker som et av de sterkeste eventyrspillene de siste årene. Fin grafikk hjelper vel på interessen (og at det er PS3 ekslusivt).Det virker som de prøver å få til en litt mindre lineær historie enn det sjangeren har vært preget av, og det skal de få skryt for. (Selv om det virker som det dessverre ikke er helt vellykket gjort) Håper andre eventyrspillutviklere prøver å bevege seg ned den stien også.

 

Synes ikke et spill blir så veldig mer engasjerende av å trykke på knapper i en viss rekkefølge enn å løse gåter forøvrig. Broken Sword 3 introduserte (Sikkert spill som hadde det før dette også) jo dette mye tidligere enn Quantic Dream gjorde (med mindre de gjorde det i deres første spill også), og det er bare irriterende spør du meg. Der trengte man bare trykke på en knapp om gangen også.... men om spillet er mer om valg enn gåter, så må man vel prøve å få noe som kan minne om spilling inni der også, hvis ikke hadde det jo bare vært en film hvor du bestemte hva som skulle skje.

Lenke til kommentar

Jeg begynte å grine i Metal Gear Solid IV når Naomi døde, og når Otacon snakket med hun, og ilag med et orkestermusikk i bakgrunnen så det ble så episk å trist jeg begynte å grine. Jeg kjente følelsene mine skurret, og lyden ble bare høyrere og høyrere fra orkesteret

Så dette blir skummelt for meg også, knytter meg litt for lett til troverdige, livlige karakterer..

Lenke til kommentar

Dette var nok en god anmeldese fra gamer og Froholt. Gleder meg veldig til å få spillt dette. Er et av spillene jeg ser mest frem til. Litt kjipt at det er over på 10 timer, men det er jo så mange valg å ta at det er jo et spill som kan spilles mange ganger på nytt. Håper bare elkjop.no sender spillet noen dager før spillet har release så jeg har det på dagen.

Lenke til kommentar

Overraskende høyt til å være gamer.no må jeg si... Hva har skjedd??

 

Dette gleder sjelen min: Heavy Rain Tops Bestseller List After Flood of Reviews

 

Nå kan dere som er så opptatte av å snakke om salgstall og salgsflopper ihvertfall klappe igjen, ser ut som at spillet faktisk kommer til å selge en del. Men så er jo alle spill som ikke selger som COD-serien eller Halo-serien en flopp ifølge mange...

 

Alle som verdsetter innovasjon, kjøp Heavy Rain med det samme :)

Endret av SirKenneth89
Lenke til kommentar

Eg er fornøyd, bra anmeldelse, peker egentlig ut små ting som jeg kunne se for meg. Men ellers alt i alt veldig bra, men hvordan har dere fått tak i det så tidlig?:o

 

De fleste større anmeldere pleier å få anmelderversjoner av spill, noen uker før spillet blir utgitt. Tipper gamer.no er en av disse "større" anmelderne :)

 

Finfin anmeldelse, nå er jeg spent på om det lever opp til mine forventninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...