Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er mange som driver å griner over Black Ops for øyeblikket.

 

HeatSeeKing: Hvordan i alle dager kan du komme på tredje plass med 2 kills, one death? Hadde alle de andre 0:1, 0:0 og vinneren hadde 61:0? Herregud, det blir bare for drøyt. Hva med å komme med noen påstander som faktisk er sanne?

 

 

 

http://tinypic.com/view.php?pic=2zz4ygg&s=7

 

2zz4ygg.jpg

 

Nei det er ikke for drøyt! Det kalles en dårlig multiplayer. Noe slikt ville aldri skje på CoD:4....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig er folk irriterte når fundamentale ting med gameplayet er fucked. les spawning, og elending nettkode på konsoll. Slike ting burde vært ryddet unna lenge før launch. Og alt maset om at spillet er så godt balansert? Bruker du ikke SMG eller AR kan du like greit legge opp BO karrieren din. Alle andre våpen er annenrangs og helt meningsløse. Lyden i MP delen er helt ufattelig dårlig. Blir du skutt fra noen som er mer enn 50 m unna deg lager ikke våpnet noen lyd og du klarer ikke finne ut hvor skuddet kommer fra om radaren er blocked. Perksene som skulle bli bedre balansert nå som Stopping power er borte, virket tydeligvis ikke helt som planlagt. Jeg møter sjelden noen som ikke bruker ghost som 1 perk, som da igjen gjør spyplane ubrukelig. I SnD er dette spesielt ødelagt, da absolutt alle og jeg mener ALLE bruker ghost. Radiostyrt bilen er også da tidenest største vits. 3 perk killstreak og totalt overpowered. Du er bortimot garantert kill da de er vanskelig å skyte grunnet elendig nettkode og ufattelig lett å finne offer med da kameraet hviler bak bilen og ikke fra bilen slik det burde vært. Hvordan TA klarer å overse slike ting er beyond me. Du burde rett og slett få huet dit ut av ræva til Treyarch å innse at dette ikke er frelseren alle CoD fans håpet det skulle bli..

Lenke til kommentar

Anngående Ghost:

 

Hvorfor i helvete har dem tatt vekk footsteps-lyden?! Det er jo UMULIG å vite om noen kommer bak deg. Man kan faktisk ikke høre noen gå, og det bringer oss også over til neste punkt: Hva er vitsen med ninja-perken?

 

Ghost blir alt for overpowered på S&D, man har ikke sjangs. Ikke kan man se dem og ikke hører man dem..... Idiotisk

Lenke til kommentar

Du tok meg på senga der. <_< Den scoren er bare hinsides. jeg har aldri i verden opplevd maken. Likevel er sjansen får at noe sånt skjer veldig liten. Denne fyren fikk gunship/chopper på et map som er det mest idèelle(typo?) bak Nuketown. Jeg har regnet ut at sjansen for å få gunship i care package er 1% og chopper er 2% (Jeg henviser til kilder nedenfor) Hadde denne fyren fått gunship/chopper på en annen bane som Hanoi eller WMD som har mer cover, så hadde scoren obviously vært mer beskjeden. Derfor vil de fleste sannsynligvis ikke oppleve noe som dette. Du var nok bare VELDIG uheldig den dagen.

 

Kilde

Lenke til kommentar

Anngående Ghost:

 

Hvorfor i helvete har dem tatt vekk footsteps-lyden?! Det er jo UMULIG å vite om noen kommer bak deg. Man kan faktisk ikke høre noen gå, og det bringer oss også over til neste punkt: Hva er vitsen med ninja-perken?

 

Ghost blir alt for overpowered på S&D, man har ikke sjangs. Ikke kan man se dem og ikke hører man dem..... Idiotisk

Footstep lyden er fjernet og har ingenting med Ghost å gjøre. Helt idiotisk og gjøre. Ninja perken ubrukelig.

Lenke til kommentar

HailTheUser:

 

Jeg har ikke noe bedre KDR enn 1.25 kanskje men det jeg mener er ikke om du vinner hele tiden eller ikke. Tenker på hvor lett det er å drepe folk. Banene er altfor små, tar ca 5 sekund før du ser en fiende og det er absolutt ingen måter å spille taktisk og gjømme seg. Gameplayet er altfor kjapt og stressende.

Samme problemet med MW2. Men har nå innsett at jeg har gått lei slike spill, jeg klarer dem ikke lenger. Ser seriøst ikke poenget med spillet. Zombie og Gun Game er det eneste som er litt gøy, alt annet er bare komiskt kaotisk.

Lenke til kommentar

Jeg er også kritisk til lydkvaliteten vedrørende footsteps. Dette BØR patches ganske snart. Det jeg derimot liker er hvordan våpnene høres ut, eksplosjoner osv. Dette har Treyarch gjort mye bedre enn MW2 (etter min mening)

 

Jeg er absolutt ingen rævslikker av Treyarch. Ikke misforstå meg. Jeg hadde store forventninger til dette spillet etter at MW2 etterhvert ble et stort bullshit. Jeg ble også svært skuffet etter launch, og følte at Treyarch hadde sviktet oss. Etter at laggen ble fikset, ble jeg positivt overasket over Black Ops, og jeg har mer positive ting å si om Black Ops enn negative. Jeg tenker ikke så mye over at jeg blir drept bakfra uten at jeg engang hørte noe bak meg eller at jeg blir drept av en RC. Etterhvert har jeg begynt å like spillet mer og mer, og nå er det en fornøyelse å spille Black Ops.

 

Treyarch er klar over problemene de får rapportert fra community, og den første patchen ble vel sluppet to eller tre dager etter launch? Det syns jeg er meget bra gjort.

Lenke til kommentar

HailTheUser:

 

Jeg har ikke noe bedre KDR enn 1.25 kanskje men det jeg mener er ikke om du vinner hele tiden eller ikke. Tenker på hvor lett det er å drepe folk. Banene er altfor små, tar ca 5 sekund før du ser en fiende og det er absolutt ingen måter å spille taktisk og gjømme seg. Gameplayet er altfor kjapt og stressende.

Samme problemet med MW2. Men har nå innsett at jeg har gått lei slike spill, jeg klarer dem ikke lenger. Ser seriøst ikke poenget med spillet. Zombie og Gun Game er det eneste som er litt gøy, alt annet er bare komiskt kaotisk.

 

Jeg er enig der. Den eneste gangen jeg er sånn noenlunde inne i det taktiske bildet er når man har teamspeak. Den teamspeakengår som regel ut på å avsløre fiendens posisjon eller å fortelle om din posisjon, om du defender et flagg eller planter en bombe. S&D er derimot den mest "ekte" taktiske gameplayet du kan få på CoD. Er jeg alene, så springer jeg som regel hodeløst rundt og prøver å drepe alle. CoD er et mer arkadespill enn taktisk.

 

Etter ett år med MW2, følte jeg på slutten at jeg var litt mett. Etter at Black Ops kom, ble et slags leirbål tent igjen, men det spørs hvor lenge det går før den slukker igjen. CoD-serien trenger noe nytt, ellers kan bare Activision gi seg mens de er på topp.

Lenke til kommentar

 

Keylar: Lever du fremdeles i MW2 verdenen hvor de fleste våpnene praktisk talt har ingen recoil *host*ACR**host* Recoilen i BO er mer realistisk, noe som gjør at spillere som har gode ferdigheter faktisk er de som gjør det bra. Alle de som ikke gjorde det bra i MW1, gjorde det plutselig bra fordi våpnene knapt hadde recoil, de kunne sende ut et hav av granater fra campeplassen sin med OMA, og absolutt alle som ville ha en høy killstreak, bare satt en plass og campet, uansett game mode. Hvis du campet på MW2, så ville du ende opp med å gjøre det bra hele tiden og få en høy K:DR.

 

Hvis du skal sitte der med MW2 recoil ferskt i minnet, så burde du absolutt venne deg til at Treyarch har gjort stramme og nødvendige grep rundt sitt nye CoD. Alt bullshitet skulle vekk (og det er borte) Hvis du ikke klarer å venne deg til det, så vil jeg anbefale at du heller spiller Battlefield og legger BO på hylla. (og eventuelt gå tilbake til det spillet som først var et konge spill, men som utviklet seg til et eneste stort bullshit) Jeg kan sitte og diskutere MW2 LENGE.

 

Når jeg spiller black ops så har jeg nok MW2 ferskt i minnet ja. Jeg syntes det bare er fint med rekyl, jeg er en ivrig BC2 spiller og bruker mye tunge rekyl våpen i det spillet, og det å mestre rekyl er en del av gamet. Det jeg finner irriterende personlig i BO er at rekylen virker veldig "fremhevet". Når jeg skyter så går geværet helt bananas og ja har man elendig våpenføring og støtte for våpen så blir det slik, men dette er jo liksom hardbarka spesial soldater og det meste av rekylen burde få geværene til å gå opp og bakover ikke ned,bort,opp,til siden, høyre venstre helt tilfeldig.

 

Jeg skyter med M16 og det føles ut som jeg skyter en 12,7 med en hånd. Kan hende jeg bare ikke klarer å riste av meg det å forvente halveis realistisk rekyl i slike spill, selv om jeg burde ha gjort det for lenge siden i CoD serien. Jeg har nok spilt altfor mye bad company 2 og er vant til de våpnene der, og det å gå tilbake til CoD serien med dens rare realisme har nok ikke vært spesielt smart. Jeg syntes mapsa er mye morsommere i BO, mens killstreaks syntes jeg fortsatt er litt drøye. Noe jeg alltid har irritert meg over er også hagler som har veldig lav rekkevidde, 0-6m kanskje på den Stakeout (?) hagla før man ikke gjør skade på fiender. Uansett var jeg positivt overrasket av Black ops, selv om helhetlig sett bort fra matchmaking så var MW2 en mer "polished" experience.

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...