Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter mye aktivitet på Call of Duty forums, ser det ut som mange av problemene stammer fra lyden. Mange brukere har disablet lydkortet sitt og gitt positive etterrapporter.

 

Personlig funket det ikke å skru av lyden, jeg har derimot problemer med shaders. Derfor skrudde jeg av shadows.

Sliter selv med lyden etter den siste patchen, hakker noe voldsomt. Men grafikk messig ble det mye bedre. Savner fortsatt en bedre måte og spille med venner på. Slik som det er nå er det jo helt random om man havner på samme lag eller :(

Endret av Ronso
Lenke til kommentar

Spy Plane. En RC-bil gir deg som oftest ikke mer enn ett kill, og dette teller ikke på killstreaken. Et Spy Plane gir deg en stor fordel som kan hjelpe deg med å få flere kills, og disse teller videre på killstreaken. Samtidig synes jeg nesten RC-bilen er "moralsk forkastelig" å bruke, da det er omtrent umulig for offeret å slippe unna. Jeg blir såpass irritert når jeg blir drept av denne at jeg ikke vil bruke den selv.

Lenke til kommentar

RC er greit nok, siden du blir rimelig forsvarsløs selv. Har seinest i dag greid å drepe en fyr med kniv fordi han lå på bakken og kjørte bil, men jeg opplevde også å komme overraskende på en fyr som sprengte både ham selv og meg i lufta med bilen.

 

Noe jeg virkelig hater med dette spillet og som fikk meg til å huske hvorfor jeg ga meg med Battlefield 2 for noen år siden er bunnyjumping. Det er rett og slett så jævlig feigt og irriterende. Claymore-miner i spawn er ikke akkurat til spillets fordel det heller.

 

Og hvorfor heter ikke denne tråden Call of Duty Black Ops egentlig?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Det er en egen greie i MP meny hvor det står "Killstreaks", når du er i høy nok level så kan du gå inn der å kjøpe hvilke som helst killstreaks du vil ha. Men man kan bare ha tre om gangen som i alle andre CoD spill før dette.

Okey, jeg er bare level 28 så tror ikke har sett "killstreaks" valg menyen enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...