Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei, nå som Black Ops kom ut med Theater Mode, har jeg prøvd og lage min første montage. Jeg vet ikke om den er spesielt bra. Det er bare en slags test, men jeg vil gjerne vite hva dere synes. Jeg brukte Sony Vegas Pro 10 til å redigere.

 

Her er montagen:

 

 

(Det er første gang jeg bruker Sony Vegas, det eneste videoredigerings programmet jeg har vært borti før er Windows Movie Maker, så dette er ganske nytt for meg, men si hva du syns om montagen)

 

Ps. Jeg vet at montagen er veldig kort, mye kortere en de egentlig skal være, men det er bare en slags test.

Lenke til kommentar

Syns det er litt dritt at vi pc brukere ikke får fyr av med high roller :(

 

Det å vinne 1500CP per match er pretty dårlg ja :angry: En annen ting som er litt dumt gjort av Treyarch er at vi PC spillere ikke har mulighet til å spille de 4 zombie banene fra WaW i Black Ops. Jeg skjønner ikke hvorfor disse må være konsoll eksklusive :huh:

Lenke til kommentar

Får rett og slett ikkje nok tid til dette spillet om dagen, og når det blir tid går det ofte i wager matches med kompiser online :) Så lite levling gitt :p

 

Har faktisk ikke spilt en eneste Wager match enda jeg. :S Men jeg kjeder meg ekstremt når jeg spiller det online nå, typ ingen på steam-friendslista spiller det når jeg skal :[

Lenke til kommentar

selv har jeg fått litt nok av cod nå, har begynt å spille bc2 igjen. alt for lite kontrol på serverene til at det er noe vits i å ha noen. og på unranked vil det aldri komme folk, ever.. hvis de bare kunne latt folk levle opp i custom servere, og vi enda mer valgfrihet der (maxrounds på search destroy er 15.. hva f) så hadde det vært konge.

 

blir vel at jeg skaffer en server til cod4 om litt da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...