Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes faktisk sniperen er helt grei å bruke, jeg liker dette mye bedre enn hvordan det var i MW2. Jeg har faktisk fått til litt quickscoping også (PS3). Det som er ulempen her, er banene - de er ikke designet med sniperen i tankene.

Akkuratt dette burde flere forstå. Folk skriver veldig mye om at sniper ikke er noe bra lenger i CoD. Ja de tok vekk den tullete quickscope greiene som egentlig virket mer som en glitch av mechanics enn noe annet og la til skikkelig scoping. Men mapsa er fortsatt ikke lagd for sniping i det hele tatt, det var de ikke i mw2 heller bortsett fra kanskje 2 maps.

Lenke til kommentar

Enig, banene er helt elendige til å snipe på.

Beste mappet å snipe på er faktisk Array, av alle ting.

 

Det er alt for mange maps som består av bygninger med småkoridorer, tette smug man må komme seg igjennom, og en haug av objekter å gjemme seg bak. :(

 

Syns også det er noe merkelig med hitboxen når man sniper. Mulig det bare er jeg som failer med aimen, men det er 10x lettere i CoD4 og WaW :p

Bortsett fra alt det her, så stor koser jeg meg. Godt med noe nytt :)

Endret av Exia
Lenke til kommentar

Quickscoping eksisterte lenge før MW2, og er da langt ifra noen glitch. CS har quickscoping og det blir ikke betraktet som en glitch der. CoD 4 Promod hadde såvidt meg bekjent modifisert sniperne til å bli enda bedre å quickscope med (raskere zoom for å gjøre snipere bedre på kortdistanse og ingen sway på sniperne).

Så om noen promod spillere basher på quickscoping driter du i egen hage.

 

Når det gjelder hitboxene opplever jeg det samme. Hitboxene virker helt off til tider noe som flere YT videoer viser. Dette er jo selvfølgelig påvirket av lag (som vi konsollspillere alltid sliter med), men jeg prøvde i combattraining, der lag skal være ikke eksisterende og opplever shabby hitdetection der også. Kan jo også hende dette fungerer som det ifølge Treyarch skal, og at du ikke kan skyte før det første "rykket" i sniperen er borte om du vil være 100% sikker på å treffe der du sikter.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Hvis du sammenligner promod sniping og quickscoping i Mw2, så driter man hvertfall i sin egen hage.

Det som er galt med quickscopingen i mw2 er at man kan rushe rundt med scopet og ta folk lett.

 

Det som gjorde promod snipingen perfekt er jo det at farten i gameplayet, tiden man brukte på å scope inn i tillegg til at siktet ikke har sway passer sammen. Det er det at quickscopingen i mw2 blir litt for mye. I CoD4 nytter det ikke rushe rundt med sniper og forvente at du skal ta en smg på en halv meters hold. Det kan man lett i mw2.

Lenke til kommentar

Hvis du sammenligner promod sniping og quickscoping i Mw2, så driter man hvertfall i sin egen hage.

Det som er galt med quickscopingen i mw2 er at man kan rushe rundt med scopet og ta folk lett.

 

Det som gjorde promod snipingen perfekt er jo det at farten i gameplayet, tiden man brukte på å scope inn i tillegg til at siktet ikke har sway passer sammen. Det er det at quickscopingen i mw2 blir litt for mye. I CoD4 nytter det ikke rushe rundt med sniper og forvente at du skal ta en smg på en halv meters hold. Det kan man lett i mw2.

Quickscoping i promod fungerer da fint det. Tek 9 Stevy er vel et godt eksempel på det. Promod gjør quickscoping lettere enn stock Cod4. Hvis du ikke ser det så burde du seriøst ta en tur til optikeren.

 

Det kan man lett i mw2.

 

Uff, nei det går ikke. Hvis du tror man kan rushe rundt som en tulling å plukke folk å få 3-4 i K/D er du fryktelig desillusjonert. Hvor får du disse fantasiene dine fra? Løper du head on inn i en smg fight med sniperen er du mest sannsynelig død også i MW2. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du mener dette skulle gå greit i MW2, men ikke promod hvor scopet, etter hva jeg har sett, ser ut til å scope enda litt raskere enn MW2 SOH. Jeg personelig mener det er umulig i begge spill.

Selv om du ser det på en montage betyr det ikke at det fungerer slik hver gang. Disse klippene kommer som oftest fra en domi game hvor de spawntrapper det ene laget og bruker Tac Ins for å hele tiden spawne i deres spawn.

Da kan jo jeg etter å ha sett stevy 9 lives si at quickscoping i promod er en vits og altfor enkelt.

 

 

Dette var uansett ikke det jeg prøvde å argumentere for. Det jeg ville fremheve er at ting som JD2020 og resten av TA påstår er en "feig" måte å spille på er fullt mulig i andre FPS og tilogmed lettere tillrettelagt for blant de som konkurrerer.

 

Jeg gikk fra å være sniper i CoD4/MW2 til å bruke SMG i BO. Jeg doblet K/D'en min.

Lenke til kommentar

Som sagt før, så har jeg over 1000 timer i CoD4, meste av de er promod, spilt i klankamper :)

Har også 500 timer i mw2 :p

Vet ikke hvordan du har det, men både jeg og de fleste jeg spiller med får det til fint. Uansett, det er en diskusjon som ikke passer her. ;D

 

__

 

Første tripple med Rc bilen. Herlig følelse. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...