Gå til innhold

Steam salgs tråd

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Denne ukens Midweek Madness:

Dragon Age: Origins er på salg med 33% rabatt.

Jeg planlegger ikke å slå til på dette tilbudet, fordi jeg har flere andre spill som venter på meg, mye å gjøre i studiet, og hvis jeg uansett skal vente med å spille det så satser jeg på at det kommer et bedre tilbud senere.

Endret av Arthemax
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel med 33% avslag på steam er det jo bare normal pris i butikkene - knapt nok det. Så dette var ingenting å hoppe i taket for.

man kan få det til 130,- hos play.com, det er det halve av "tilbudsprisen" på steam..

Skrevet (endret)

Jeg følte aldri at jeg ble dilla nok på L4D til at det kunne rettferdiggjøre et kjøp av L4D2 til fullpris. Men kanskje jeg bør slå til nå..

Endret av Riboflavin
Skrevet

Torchlight til 4 euro (32 kroner). Vurderer å kjøpe det siden det er så billig, men samtidig tror jeg ikke at jeg noen gang kommer til å spille det noe særlig..

Skrevet

Cod:MW2 har gratis multiplayer denne helga. Har ikke sett noe om et eventuelt medfølgende avslag ennå.. Blir interessant å se om denne matchmaking only greia er så ille som jeg har hørt.

Skrevet

Cod:MW2 har gratis multiplayer denne helga. Har ikke sett noe om et eventuelt medfølgende avslag ennå.. Blir interessant å se om denne matchmaking only greia er så ille som jeg har hørt.

De har vel knapt nok kjørt kampanje på Cod 4 ennå, så jeg ville vel ikke håpet for mye. Tror dog det hadde vært store penger på å legge ut multiplayer only for salg for 15-20 euro - jeg har i alle fall inntrykk av at mange kjøper det utelukkende på grunn av multiplayer (ikke at jeg anbefaler dette). Det gjelder vel i enda større grad BF2. Tidligere kampanjer fra Valve har jo i alle fall vist at reduksjon i pris gjør at så mange flere kjøper at det faktisk lønner seg kontra å selge for fullpris.

Skrevet (endret)

Med en grunnpris på 60 euro måtte det vært en ganske heftig rabatt for at jeg skulle vurdert det (minst 50% noe som kanskje er usannsynlig), men jeg tror de hadde gjort lurt i å kombinere dette med rabatt, ja..

Edit:

De slår av 15%. Så denne helga koster det bare 51 euro :rolleyes:

Endret av Riboflavin
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Ganske godt tilbud på steam nå, Weekend deal:

50% på Call of duty 4: Modern Warfare

Kostet 25 euro, nå koster det 12,49 euro...

Absolutt verdt pengene for de som faktisk enda ikke har dette spillet som jeg syntes er mye bedre enn MW2 ;)

Endret av Memoen
Skrevet

Ganske godt tilbud på steam nå, Weekend deal:

50% på Call of duty 4: Modern Warfare

Kostet 25 euro, nå koster det 12,49 euro...

Absolutt verdt pengene for de som faktisk enda ikke har dette spillet som jeg syntes er mye bedre enn MW2 ;)

Herligt, kjøpte det nå. På tide at det spillet ble billig på steam da det har ligget på 50 € VELDIG lenge :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...