Jump to content
Sign in to follow this  
Øystein.F.

Anmeldelse: Tales of Symphonia: Dawn of the New World (Wii)

Recommended Posts

Linken til det gamle symphonia spillet på gamecube i konklusjonen din er feil. :)

Super anmeldelse av en super spillserie, var faktisk ikke klar over at dette spillet eksisterte, så ble gledelig overaska!

Annonse

Var da svært så dialektpreget språk i denne artikelen da.. Sikkert bra skrevet, men klarte knapt å lese halvparten av setningene..

Edited by Mohjeda

Var da svært så dialektpreget språk i denne artikelen da.. Sikkert bra skrevet, men klarte knapt å lese halvparten av setningene..

Da kan du ikke norsk skikkelig er jeg redd. Om du ikke kan skrive så må du i hvertfall forstå nynorsk.

Ganske bra anmeldelse :D Er storfan av Tales-serien, men visste ikke at ToS2 hadde kommet til Europa allerede. Bestilt :)

Hvorfor er det slik at jeg MÅ forstå nynorsk? Har aldri brukt det utenom skolen. Hadde fransk på skolen også, men er ikke dermed sagt at jeg ville forstått særlig mye av en fransk artikkel.

Edited by Mohjeda

Her er eit lite protip til deg Mohjeda:

Bokmål = Norsk (nordøst germansk)

Nynorsk = Norsk (nordvest germansk)

Fransk = Fransk (Galloromansk)

Kva har me lært her? Jo, bokmål og nynorsk er faktisk det samme språk med modifikasjonar. Medan fransk er faktisk eit HEILT anna språk med HEILT anna opprinnelse og språkstruktur!

So, i konklusjon; om du ikkje klare å lesa nynorsk so er da din eigen feil og ikkje noko du burde vera stolt over. Det er faktisk ganske flaut.