Gå til innhold

Mass Effect 2 - Utforsk og diskuter Sci-Fi kjempen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Arrival kommer 29/3.

 

Skal vurdere å gå til innkjøp av denne. Lance Heriksen, hmmm å ja, han som spilte androiden Bishop i Aliens, Frank Black i Millenniumserien, revolvermann i The Quick and the Dead og stemmen til General Shepherd i Modern Warfare II. Stilig! Håper Hackett kommer til å ligne originalen.

Lenke til kommentar

Begynt å peile meg igjennom ME2 igjen, følte det fortjente en annen sjanse:) noe jeg er glad for. Bedre enn jeg husker egentlig.

 

Tenkte litt på achievement med å ha alle til å overleve "selvmords" oppdraget. Hva er kriteriene for at alle skal overleve? bare ha lojalitet? eller må man oppgradere alt av armour og weapons som finnes der ute ? Setter pris på svar =) skal også rote litt etter guides selvfølgelig

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Begynt å peile meg igjennom ME2 igjen, følte det fortjente en annen sjanse:) noe jeg er glad for. Bedre enn jeg husker egentlig.

 

Tenkte litt på achievement med å ha alle til å overleve "selvmords" oppdraget. Hva er kriteriene for at alle skal overleve? bare ha lojalitet? eller må man oppgradere alt av armour og weapons som finnes der ute ? Setter pris på svar =) skal også rote litt etter guides selvfølgelig

 

Har vel noe med hvem du velger skal utføre "oppdragene" og hvor godt du har oppgradert skipet ditt?

 

For sein-.-

Endret av sos
Lenke til kommentar

Fint lite kan vel måle seg med LOSB, sånn sett hadde vel Arrival blitt en liten skuffelse uansett. Men egentlig klarte den det på egenhånd også. Grei nok historie, men lite nytt. Fikk i alle fall utsatt reaper-invasjonen lenge nok til at ME3 blir utgitt, så vi får være der når det skjer :p

 

At reapere indoktrinerer er ingen nyhet, og Batarians.. ingen savner vel egentlig dem. Men jeg er redd det kommer til å bli tåpelige konsekvenser av det i ME3. DLC'en avsluttes jo mer eller mindre med "når du får beskjed må du komme tilbake til jorda en tur og få på pukkelen for hva du har gjort". Som bare var å redde galaksen - IGJEN!!

 

Hackett må være med i ME3. I min perfekte verden, KUN folk som han. Fra de forskjellige rasene.

 

Jeg drømmer fortsatt om et no-nonsense ME3 hvor det ikke finnes politikk, annet enn Stalins berømte ordre 227: "Not one step back". Om NOE av det som har blitt sagt om reapere stemmer bør galaksens befolkning deles opp i to : soldater og sandsekker. Det er en kamp man enten vinner eller taper, og ALLE har tapt tidligere - i mange millioner år. I oppdraget med Derelict Reaper sier de den ble skutt av en teknologi som ikke finnes i galaksen nå, for ca. 27 MILLIONER år siden. De var mer avanserte enn oss, levde millioner av år før Protheans og alt annet, og.. DE TAPTE!!

 

Jeg er spent på ME3. Og håper man som Renegade har mulighet til å henrette alle som ikke skyter villt opp i lufta med den største gønneren de finner. Når en GALAKSE skal overleve mener jeg det er lite rom for piss og politikk. Og jeg håper reaperene er hensynsløse, og ikke idioter. Håper de har deathstar teknologi og river byer, planeter og solsystemer i filler. Ikke at de bare sender noen butthurt batarians for å slåss for seg.

 

Spent, men gleder meg. Stort ;)

 

Edit : Husk!! Ikke fortell reaperene at dersom de MOT ABSOLUTT ALL FORNUFT OG FORMODNING skulle slite med å ødelegge menneskeheten, er det bare å slenge en litt stor stein inn i Mass Effect reléet vårt, så sprenger det ca. som et supernova og utsletter alt liv i solsystemet. Og reaperene laget reléene i sin tid, så det er mulig de vet det alt. Pluss at de vel fikk det med seg i Arrival. Hadde jeg vært dem hadde jeg hatt et par portable sånne og slengt dem inn i planeter jeg ikke liker. Eventuelt - bare lage et våpen basert på den teknologien med én gang. Eller i alle fall en eller annen gang i løpet av de titalls (hundre? tusen?) millioner av år de har eksistert. Point being - de bør ha ganske festlige våpen.

 

Edit 2 : Det er på grunn av mitt inntrykk av hvor badass reaperene er/burde være at jeg blir skeptisk til f.eks. traileren til ME3. Bakkekamper i London!? Det er en rase som systematisk utsletter alt intelligent liv i galaksen når de føler for det, og de har sannsynligvis gjort det flere ganger enn noen tør tenke på. Nekter å tro at det er Stalingrad-taktikk de kjører - gate for gate, hus for hus. Jeg tror, håper og ber om at de faktisk har en plan på planetnivå, og at de ikke regner med å bruke 4 år på å ta over England.

 

</novelle>

Endret av Purplehaze
Lenke til kommentar

Har litt blandete følelser om Arrival, men helt klart å se Admiral Hackett endelig og få inntrykk om hvordan han er og hva du gjør var bra.

 

Jeg bare håper BioWare kan lage en lykkelig slutt for Shepard i Mass Effect 3, jeg mener du går til lengden for å redde universet og gjør det meste ekstreme for å komme ditt, ofrer liv, redder liv, putter ditt eget liv på grensen. Hvis da ME3 ender med at enten Shepard dør eller at man blir putta i rettsak for det som skjer i Arrival. Da blir det et surt fjes her i det minste. Men gleder meg super mye til det 3 og siste spillet som omhandler våre Shepards.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...