Gå til innhold

Mass Effect 2 - Utforsk og diskuter Sci-Fi kjempen


Anbefalte innlegg

Kaidan var etter min mening ikke noe annet enn en puslete og whinete pingle. Likte Ashley mye bedre da hun hadde litt bein i nesa og litt ordentlig slagkraft. Det at jeg, i likhet med Ashely, også var en Soldier kan vel ha noe med saken å gjøre, men jeg kvittet meg alltid med Kaidan så fort og grundig som mulig i hver gjennomspilling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg går for xbox versjonen... Nå som jeg har blitt eldre setter jeg mer og mer pris på komfort :p Er ikke så kult å spille rpg spill foran en 22" skjerm i flere timer. CS går f.eks fint--> logge inn, plaffe noen folk i en halv til én time og ut igjen.

 

Har fått meg nytt skjermkort så for meg er det ingen vanskelig avgjørelse å spille det på PC. Høyere oppløsning og bedre grafikk=bedre spillopplevelse ihvertfall for min del.

Lenke til kommentar

Hype, hype, hype :p

 

Some days ago the latest issue of UK magazine GamesTM popped up on the internet with a surprising score. Mass Effect 2 is only the 9th game to receive a perfect score since the magazine started.

 

Perfect Scores since 2002

Metroid Prime

Burnout 3

Gears of War

God of War II

Bioshock

Grand Theft Auto IV

Fallout 3

Demon's Souls

Mass Effect 2

 

 

Review information

 

+ One of the most memorable opening sequences ever.

 

+ Improved combat. It not only rivals dedicated 'cover-shooters', it actually betters them (aside from Gears 2 and Uncharted).

 

+ Brilliant dialogue interrupt system.

 

+ More refined inventory/equipment management. Improvements to weapons, armour etc (which carry across all party members) are carried out on the Normandy via 'research documents' that you buy or find. Quality of the research is dependant on the 'elements' that you find when scanning planets.

 

+ Less planets to explore, but much more varied and diverse. Some kick off quests that send you off to other planets/locations.

 

+ Near 'miraculous' art direction. All the worlds create a cohesive looking universe, but are never derivative or repetitive.

 

+ Sharper cinematics. Snappier editing, restless camera movement.

 

+ Memorable, well written and deep characters (a career best for Bioware).

 

- Repercussions of choices made in the first game aren't as keenly felt as they'd have liked

 

10/10

 

http://themindchannel.blogspot.com/2010/01/mass-effect-2-9th-game-to-get-perfect.html

Lenke til kommentar

Kjenner jeg blir litt irritert på lagringssystemet nå, selv om det er min egen feil å ikke lagre nå og da. Autolagring, når det står der som et menyvalg, kunne lagt litt mer opp til at man slapp å tenke på det selv - ved tidligere anledninger har jeg endt opp med å spille flere timer om igjen. Er litt for kjapp på avtrekkeren, og da dør en gjerne hvis en ikke passer på at diverse egenskaper eller medi-gel er ferdige med recharge-tiden.

 

Edit: Oh, and, Shepard oppsummerer hvordan vi ligger ann. Føler på meg at galaksen kommer til å takke både meg og mine l33t 3PS skillz!

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Runnet just ME1 i dag jeg og x)

Kanskje jeg skal prøve det på Insane. Tror dere noen av side questene vil få stor betydning? på første gjennomgang av ME1 brukte jeg mye tid på det. men ikke den sisste gjennomgangen.

Og føler det tar veldig lang tid å gjøre dem om igjen :p

 

og må si jeg forandret litt syn på ting i andre gjennomgang. skulle prøve å være litt mere Renegade person enn det jeg var i første gjennomgang (da var jeg fult Paragon) men må si det er vanskelig å være mye på Renegade siden xD Og før så var mine yndlings venner: Ashley og Wrex. mens nå er det Liara og Garrus (som jeg bare digger <3) gleder meg til å se mere av de i ME2 ^^

Endret av Andy.N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...