Gå til innhold

Mass Effect 2 - Utforsk og diskuter Sci-Fi kjempen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den siste DLC´en er egentlig veldig uinteressant. Kun en kampsimulator hvor man normalt nok bare henter et flagg mens fiender skyter på deg og lignende. Verdt de få kronene det nå koster, men det gir ingen reell verdi til spillet.

 

Bring Down The Sky derimot var mer bang for the buck. Det var langt ifra verdens beste DLC, men det var langt nok til å ikke være kort og det hadde en del forskjellige elementer i seg (unngå miner, overtale badguyen til å overgi seg og den vanlige skytingen f.eks).

 

Selv er jeg nå ferdig med Hardcore gjennomspillingen om kun noen få timer, og da er det rett på Insanity. Ja, jeg vet jeg har sagt det en million ganger før, men jeg sa det igjen! Gleder meg for mye ...

Lenke til kommentar
Selv er jeg nå ferdig med Hardcore gjennomspillingen om kun noen få timer, og da er det rett på Insanity. Ja, jeg vet jeg har sagt det en million ganger før, men jeg sa det igjen! Gleder meg for mye ...

 

Samme her. Driver med Feros nå, gjort alle sidequests, og snart lvl 58. Håper jeg rekker lvl 60 før jeg kommer meg igjennom, men jeg tviler litt. Gleder meg iallefall utrolig mye til oppfølgeren, nesten så jeg har lyst å ta meg fri fra jobb for å spille, men heldigvis er det ikke så ille at jeg faktisk gjør det ;)

Lenke til kommentar

aaahhhh.... vil til fremtiden xD vil ha romskip, vil ha ailien venner som ser kule ut og gå rundt og skyte på geth soldater xD 10 dager.... skal klare å runde ME1 en gang til xD

 

Er så sykt digg univers i det spillet... bare digger de andre rasene. Designet/grafikken på Wrex sitt hode er egentlig ganske awesome :rolleyes:

Lenke til kommentar

Noen som kan forklare meg hva som skjedde her:

 

Jeg bestille ME2 fra eljøp, siden nettoprisen ble bare 417kr betalt med kort. Når jeg signerte med bank ID og trykte OK kom det ingen kvitering opp. Har heller ikke fått noen bekreftelse på eMail. Det virket nemlig som bankID opplegget fryste etter godkjenningen, slik at det egentlig ikke ble godkjent <_<

 

Var ikke så keen på å prøve engang til siden det er mulig jeg da har betalt for to spill, men heller det enn intet spill :p

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som bare velger bioware sin ferdiglagde shepard utsende? kommer bare til å bruke det i 2'eren og x)

 

Føler det er bedre av en grunn :S han passer liksom stemmen bedre føler jeg. og etter å ha sett de trailerene så føler jeg det blir mere "den" shepard jeg vil være :>

 

Noen andre som har det slikt?

 

Hadde samme tingen med Dragon Age. bare med at det var ett problem. kunne jo ikke være den personen bioware hadde i sine trailere :(

men kan jo det i Mass Effect ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...