Gå til innhold

Modern Warfare 2 - Multiplayer Videosamling


Anbefalte innlegg

Noen folk rundt om i verden har fått tak i Modern Warfare 2 litt for tidlig, og legger ut videoer i hytt og gevær. Disse blir dessverre slettet like fort som de lastes opp, og derfor tenkte jeg at om du finner en ny (multiplayer) -video; last den ned, og last den opp igjen på en annen side, før du linker til den i denne tråden.

 

Dette bør være en side der videoen ikke ligger åpent i søk osv, en side som "bildr.no" for videoer. Kom gjerne med forslag til slike sider, Photobucket kan også brukes til å laste opp videoer. Lagre gjerne videoene uten noen form for henvisninger til spillet i tittel og beskrivelse, så blir det enda mindre sjanse for at de blir funnet og slettet.

 

Enkel måte å laste ned filmer på er å lagre dette som et bokmerke:

 

 

javascript:var%20video_id=null;var%20video_hash=null;var%20video_player=document.getElementById('movie_player');if(video_player){var%20flash_variables=video_player.attributes.getNamedItem('flashvars');if(flash_variables){var%20flash_values=flash_variables.value;if(flash_values){var%20video_id_match=flash_values.match(/[^a-z]video_id=([^(\&|$)]*)/);if(video_id_match!=null)video_id=video_id_match[1];var%20video_hash_match=flash_values.match(/[^a-z]t=([^(\&|$)]*)/);if(video_hash_match!=null)video_hash=video_hash_match[1]}}}if(video_id==null||video_hash==null){var%20args=null;try{args=yt.getConfig('SWF_ARGS')}catch(e){}if(args){video_id=args['video_id'];video_hash=args['t']}}if(video_id!=null&&video_hash!=null){var%20fmt='18';try{if(yt.getConfig('IS_HD_AVAILABLE'))fmt='22'}catch(e){}if(!document.getElementById('download-youtube-video')){var%20yt_mp4_path='http://www.youtube.com/get_video?fmt='+fmt+'&video_id='+video_id+'&t='+video_hash;var%20div_embed=document.getElementById('watch-embed-div');if(div_embed){var%20div_download=document.createElement('div');div_download.innerHTML='%3Cbr%20/%3E%20%3Cspan%20id=\'download-youtube-video\'%3E%20%3Ca%20href=\''+yt_mp4_path+'\'%20onclick=\'blur(this);\'%3EDownload%20as%20MP4%3C/a%3E%3C/span%3E';div_embed.appendChild(div_download);}if(navigator.appName!='Microsoft%20Internet%20Explorer'){document.location.href='http://www.youtube.com/get_video?fmt='+fmt+'&video_id='+video_id+'&t='+video_hash}}}void(0);

 

Da er det bare å trykke på bokmerket når du har en Youtube-film oppe, så begynner den nedlastingen av filmen i beste kvalitet.

 

Jeg spesifiserer igjen at ingen form for videoer, bilder eller tekst som omhandler Singleplayer (eller Spec-ops) skal legges ut her, dette skal være en trygg tråd for oss som vil se Multiplayervideoer så vi blir kjent med den delen av spillet før vi begir oss ut på den.

 

Alle innlegg som bryter med denne regelen vil bli rapportert.

 

Jeg skal prøve å oppdatere førstepost med alle videoer som postes, så godt det lar seg gjøre.

 

MP-banen "Afgan".

25 kill streak - Tactical Nuke.

Alle våpen og perks.

Sniper-Gameplay

Modern Warfare 2 Map Preview Part 1 (Klipp fra 3-4 baner)

Modern Warfare 2 Map Preview Part 2 (Klipp fra 3-4 baner)

Modern Warfare 2 Map Preview Part 3 (Klipp fra 3-4 baner)

Heartbeat Sensor Gameplay (Highrise - 8 min)

WA2000 Sniper Gameplay + 2x Chopper Gunner - (Afgan)

Tactical Nuke i HD

 

Blå = Anbefales!

 

Etter hva jeg har sett på videoer, så virker det som om man lager en del mer lyd når man beveger seg i MW2 enn det man gjorde i det første spillet..

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, hei.

 

Jeg snublet nylig over en ekstremt god spiller som har lagt ut en del gameplay-videoer på YouTube i løpet av de siste dagene.

 

Multiplayer AC130+ Chopper Gunner + 32 Killstreak

 

YouTube-kanalen hans.

http://www.youtube.com/user/TheSandyRavage

 

Jeg hadde problemer med Photobucket, så jeg fikk desverre ikke lastet opp videoene.

Endret av Peder
Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller ser Chopper Gunner-killstreaken litt for overpowered ut?

 

Ja, den virker bedre enn AC130, men om det viser seg at den er overpowered kommer vel IW raskt på banen med en nerf.

 

Jeg så en kar hadde FNG som sånn callsign eller hva det heter. Er det en sammenheng med FNG fra CoD4?

 

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=F.N.G.

 

Det er med all sannsynlighet en melding som vises for alle nye spillere inntil de låser opp andre callsigns.

Endret av Peder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...