Gå til innhold

PS3 i Europa en vits?


Anbefalte innlegg

Seriøst, hva er det med Europa og PS3?

 

Skal vi alle tvinges til Xbox360, eller er planen bare å drite i oss etter at vi brukte 5k på den pokkers svarte boksen.

 

Vi sitter nå med en temmelig sultefora PSN, jeg mener HVOR er Zombie Apoc?

Etter det er Demon Souls tydligvis ikke planlagt ever i europa, så vi kan se langt etter det, men kanskje vi får Ratchet og Klang XXXIX....

 

Jeg mener, Amerikanere har jo ikke engang råd til å kjøpe spill lengre, men vi har, så hva er problemet :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PS3 selger mye bedre enn 360 i europa så noen vits er den vel ikke. De som valgte å kjøpe PS3 for 5000-6000kr derimot...

 

Sony har alltid behandlet europeere som dritt, fordi de kan det. Vi kjøper alt fra dem uansett. Mye dyrere priser enn resten av verden? Check. Mye senere konsoll lanseringer enn resten av verden? Check.

Lenke til kommentar

Slettet et innlegg som på ingen måte bidro til diskusjonen. Forumet skal ikke være en krigsarena for tilhengere av de ulike konsollene, derfor skal det heller ikke komme innlegg som ypper opp til dette. ;)

 

Reaksjoner på moderering skal taes på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar

PS3 selger mye bedre enn 360 i europa så noen vits er den vel ikke. De som valgte å kjøpe PS3 for 5000-6000kr derimot...

Hva med oss som kjøpte ps3 på release? Gjorde vi noe galt?

Det som er litt bra, er at de som faktisk gav flere tusen på release fikk en PS3 som har støtte for PS2 spill. Mens dagens kunder ikke kan få dette, men så betaler jo de en helt annen pris en oss som faktisk gav mellom 5000 og 6000 kroner for den ^^ Så jeg vil nok si at vi fortjente noe sånt. Mens de som kjøper idag får en mye mindre konsoll ;)

 

Og min funker fantastisk enda, mens 360 har ihvertfall blitt ødelagt 3 ganger nå :p

Endret av Memoen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Er skuffa på det selv, japan får alle stortitlene før resten av verden,nå tenker jeg på ff13 da,vet ikke om andre men,PSN er alltid utdatert. PSN systemer på US er mye bedre og mer oversiktlig.

 

Men når det kommer ut så er det jo værdt og vente for så og gå apeshitt når man har det og kan få tak i det.

Lenke til kommentar

Er skuffa på det selv, japan får alle stortitlene før resten av verden,nå tenker jeg på ff13 da.

Spillene som kommer først i Japan er med få unntak spill fra japanske utgivere (Final Fantasy er et godt eksempel). Stortitler hvor amerikanske/europeiske utgivere står bak, kommer som regel først i vesten. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...