Gå til innhold

Spill, med skjold i


Anbefalte innlegg

Fant plutselig ut at jeg av en grunn liker spill hvor man har skjold (helst store) enten som våpen eller side våpen/skjold x)

Og tenkte jeg kunne lage en tråd hvor man kan anbefale spill med bra skjold bruk x)

 

Selv kan jeg si at spill som:

- Marvel Ultimate Alliance 2

- Diverse MMO spill

- .... pluss flere jeg ikke kommer på xD

har skjold med. Har vurdert å prøve Rise of The Argonauts, også gleder jeg meg til Dragon Age og Modern Warfare 2.

 

Noen andre som kan nevne noen spill med skjold som dere husker? :)

 

(Kanskje en merkelig tråd å starte xD)

 

Btw, skjoldbruken i Dragon Age trailerene er awsome x)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uhh.. første gang jeg har sett akkurat dette som et aktuelt tema, men når jeg tenker over det kan jeg alltids digge skjold.. I det siste er det vel bare Gears of War 2 jeg kan huske som bruker skjold på noen staselige måter. Såvidt jeg vet kommer Modern Warfare 2 også til å ha kreative måter å bruke dem til å ta ned alle slemminger!

 

I Bioshock kan man lage sine egne skjold med diverse plasmids (teleport).. teller det? :p

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd Biosock egentlig x)

Men når man tenker seg litt om, er det egentlig noen spill hvor man kan bruke skjold som angreps våpen?

eneste jeg kommer på er Marvel Ultimate Alliance 1 eller 2 med Cpt. America x)

Skjold er jo også egentlig et bra angreps våpen, funket jo veldig bra for Sparta krigerne, Romerne og Cpt. America x)

Lenke til kommentar

Might And Magic: Dark Messiah kan jeg huske jeg vurderte å prøve, men ble aldri noe. Ligner det veldig på Oblivion egentlig?

 

Nja, Oblivion har en mye mer åpen verden. DM er mer HalfLife2 i fantasy-setting og med en del rpg-elementer. (Man får xp som man bruker på forkjellige skills osv) Men artig spill. Hadde ikke gjort meg noe om det kom en oppfølger.

Endret av Riboflavin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...