Gå til innhold

Spill, med skjold i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahahaha, en god del er nevnt, og kommer ikke på noen i farten. Må likevel gi kudos til Andy.N, genial tråd xP

Lo høyt da jeg leste navnet =P

 

Hehe x) må si jeg var litt usikker da jeg skulle lage tråden, men viste seg å bli bra x) mange svar til nå, og det er bare bra :D

 

I Demon's Souls spiller skjold en stor rolle. Enten det er for Shield Slamming eller Blocking.

Skjoldene kan i tillegg være temmelig enorme.

I tillegg er det det beste RPG spillet som er komt ut på lenge, så det er egentlig ingenting å utsette på det :>

Hørtes bra ut x) mulig jeg ender opp med å prøve den :) kommer det noe demo av det?

Lenke til kommentar

Episk "old school"-spill med masse skjoldbruk: Rune. Fantastisk morsomt i online.

Jøss... bringer frem gode minner xD

Var det spillet til Nintendo64 eller PS2? finnes det noe PC utgave av det i det hele tatt? xD

 

Tror dette var blandt de første spillene hvor man kunne hogge av hodene på folk x)

Endret av Andy.N
Lenke til kommentar
Hørtes bra ut x) mulig jeg ender opp med å prøve den :) kommer det noe demo av det?

 

Kommer nok ikke noe demo nei. Spillet er ikke utgitt i Europa, og har heller ingen releasedate. Bestilte det fra Kanada selv. Angret ikke et sekund. Må være det beste RPG spillet jeg har spilt på MEGET lenge.

Endret av Kjell Kanon
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...