Gå til innhold

Piranha Bytes - Risen


Anbefalte innlegg

Du trenger en spesiell type scroll for de blå barrierene.

FÅR man kjøpt disse og hvor?Har bare funnet/fått/kjøpt den typen jeg har brukt til nå.Lenge siden jeg har sjekket om det har kommet nye scrolls til salgs så har vel større sjanse til å finne noen da.Et lite tips når det gjelder mining av gull/jern etc.Når man gjør dette får man det man forventer,5 klumper.Hvis man loader en gang:samme resultat,men load engang til og du får en edelsten eller krystall i tillegg HVER gang.Har gjort dette over 10 ganger og hver gang har jeg fått extra digg på tredje forsøket så det virker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Valgte Fire Magic, men han fyren snakka om at man trengte Dexterity. Er jeg nødt til å trene det?

det er flere planter som inneholder dex. en plante gir en dex.om du spiser den.man kan lage en suppe av flere typer planter som gir opptil 5 dex,men du må kunne alchemy.

 

Du får den i løpet av

hovedquestkjeden

 

NICE!

Lenke til kommentar

Sitter fast, chapter 4

 

 

Skal finne Rustning på slutten. Dette er hulen der man går inn fossen. Jeg har utforsket hver eneste vegg flere ganger men kommer ikke videre fra rommet med 4 lukkedet stein dører, jeg kan snurre på en vinsj men da åpner bare en dør seg på hovedøren i rommet (ser ut til å være 3 totalt på kartet). Tror det skal være slik at en av dørene skal åpne seg, ut kommer et monster og inne i rommet er det en ny vinsj. Men får ikke åpnet dørene, noen som kan hjelpe?.

 

 

 

edit

Hjelp :cry:

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar

Valgte Fire Magic, men han fyren snakka om at man trengte Dexterity. Er jeg nødt til å trene det?

det er flere planter som inneholder dex. en plante gir en dex.om du spiser den.man kan lage en suppe av flere typer planter som gir opptil 5 dex,men du må kunne alchemy.

 

Ja, men hva hjelper DEX deg for fire magic?

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

jeg tok et ashbeast sammen med han fyren da jeg skulle drepe Gyrger eller hva det enn var han het.. Han hunteren kunne ikke dø, så det var ikke så vanskelig :p Og han gnome lederen tok jeg med 5 fireballs pluss 1 staff combo ^_^

 

Men jeg lurer fortsatt på hvor denne her Shacken til Steelbeard er???

Er vel det huset i harbour city?

 

 

Korrektenstein, ligger nogenlunde midt i byen. huset ligger til høyre i bunnen av bakken som går opp til der Belschewur(?) står og koker suppe om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål. Har kommet til chapter 2 og reker rundt med et par sidequester. Har vært i lizard-fengselet (og dermed fått anti-magic barrier-scroll), men da jeg brukt en av de resterende scrollene i en helt tilfeldig hule jeg fant (under et fossefall i nærheten av to skeleton-lords nordvest på kartet), var det ingen effekt. Hånden gløder, men ingenting skjer når jeg trykker A.

 

Er de tre jeg fikk til fengselet bare beregnet for bruk der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...