Gå til innhold

GTAIV: The Ballad Of Gay Tony - Diskusjon rundt GTA IV-episoden


Maury

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mori right? Han var hvertfall jævla rå!

 

Har kommet til 12%, utrolig digge oppdrag og dette er som sagt mye freshere enn orginalen. Får skikkelig Vice City/San Andreas feeling av denne pakken. Det eneste negative er at telefonen har fått den gamle funksjonen fra orginalen, altså at kompisene kan ringe deg og be deg ut.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Mori right? Han var hvertfall jævla rå!

 

Har kommet til 12%, utrolig digge oppdrag og dette er som sagt mye freshere enn orginalen. Får skikkelig Vice City/San Andreas feeling av denne pakken. Det eneste negative er at telefonen har fått den gamle funksjonen fra orginalen, altså at kompisene kan ringe deg og be deg ut.

Hvis du ikke vil bli oppringt, kan du jo skru på lydløs inne på mobilen.

Lenke til kommentar

Forøvrig skremmende liten interesse rundt disse episodene.

 

Tror ikke mange har fått med seg at dette også er stand-alone og trenger ikke ha GTA4 for å spille. Og så koster det jo bare 299kr også. Episodene har jo mer innhold enn de fleste full pris spill.

 

MS har nok markedsført for mye at disse er DLC og ikke stand-alone også.

 

Alle jeg snakker med tror de må ha GTA4 og Live for å spille.

Lenke til kommentar

"This superb downloadable episode for GTAIV would be easy to recommend even if it were a full retail product selling for three times its actual price."

 

9.5.

 

http://www.gamespot.com/xbox360/action/grandtheftautoivtheballadofgaytony/review.html

 

Og det er bare for Gay Tony episoden...

 

Likevel er det omtrent null interesse for episodene, særlig her i Norge.

Skulle nok kommet på PS3 i steden ja, da hadde det nok solgt mye bedre.

Lenke til kommentar

En knallgod tittel er det i alle fall! Oppdragene er bigger, better and more badass, de nye våpene er herlige(jeg har fått en ny favoritt!) og karakterene er utrolig morsomme og originale. De nye mini-spillene er så langt morsommere enn det dart og bowling noen gang kan drømme om å bli. Spesielt fallskjermhopping var morsomt, men golf er milevis bedre enn de gamle. Dansing er litt meh, men ingen tvinger deg til noen ting. Heldigvis har ingen av karakterene ringt meg enda, og jeg har spilt en stund. Herlig!

 

Dette blir min favoritthistorie fra Liberty City. Lost and Damned var bedre enn fullversjonen, men jeg syntes denne lett topper Lost and Damned. Og jeg er ikke ferdig enda!

 

Must buy! :D

Endret av nypis
Lenke til kommentar

Det som også er digg med denne tillegspakken er at vi møter gamle kjente fra GTA IV og Lost and Damned, noe som gjør det enda kulere, siden vi ser en annen side av dem. Utrolig godt jobbet av Rockstar! Alle med 360 som ikke har tenkt å kjøpe dette bør tenke seg om igjen en gang til.

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar
Dusten på elkjøp sa det var release den 30 på GTA episodes, hvor jeg påpekte at det ble utgitt andre steder 29, og på xbox live den 29, altså idag, men jeg som måtte på jobb hadde ikke tid til å stå der å henge... inkompetente idiot!..

 

Kanskje ikke så rart, butikkene tar jo nesten ikke inn spillet ser det ut til.

 

Hverken Lefdal, Siba eller Expert har spillet til salgs. Kun Elkjop.no ser det ut til.

 

Kanskje vi begynner å se effekten av elendig 360 salg i Norge. Færre butikker gidder i det hele tatt ta inn spill lenger. Virker som butikker satser alt på PS3, ikke så rart kanskje da den selger MYE bedre enn 360 nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...