Gå til innhold

GTAIV: The Ballad Of Gay Tony - Diskusjon rundt GTA IV-episoden


Maury

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, når sjefen din er konge over nattklubber for både hetrofile og homofile, så er det gangske så sikkert en party-sentrert episode med skyting, narkotika og andre ting som tilhører GTA i gammel stil. :)

 

 

Meet Armando, Henrique and Brian

De to første er kamerater av Luiz, Brian er samme vi kjenner fra The Lost And The Damned, og er med bare for å "promotere" disc-releasen av episodene.

Lenke til kommentar

Jeg tror det skal bli artig med mer DLC generelt. Jeg har ikke rørt vanilla-GTA4 siden jeg ble ferdig med historien, iallefall om vi ser bort ifra litt blind vold og sadobanking av både tjukke og tynne horer. Ble utrolig lettet da jeg spilte igjennom The Lost and Damned og oppdaget at det faktisk var slik jeg ville at GTA4 egentlig skulle være. Så da blir det moro med enda mer som bringer det hele litt lengre ned fra GTA4 sin høye "realisme-hest".

Lenke til kommentar

En del nye videoer

Things Blow Up Montage

 

Nightlife montage(se opp for kjente fjes)

 

Extreme Base Jumping Competition(trailer for en achievement nærmest)

 

 

Achievements er mulig å se på Live nå, du kan se dem her og blant annet:

http://www.xbox360achievements.org/game/grand-theft-auto-iv/achievements/

 

Edit: Hø? Fikk ikke lagt alle i sånne youtube-videoer, så måtte linke til istede.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

dette spillet kommer ikke til ps3?????? eller?

:(

Microsoft betalte 50 millioner dollar for episodene, så det høres usannsynlig ut at det vil komme ut med det første. Jeg har dog en mistanke om at episodene vil finne veien til nye platformer en gang i løpet av 2010.

Svært lite sannsynlig, da TakeTwo må bryte kontrakten med MS, og det kan bli dyrt.

Lenke til kommentar

Tviler på at noen kjøper en ekstra konsoll kun for å spille to utvidelsespakker til ett spill. Man kjøper gjerne en konsoll som har de spillene man vil spille, og om man da vil spile spill som Uncharted, Metal Gear Solid, LittleBigPlanet, Killzone osv kjøper man ganske enkelt den konsollen som har disse spillene. Når man da blir sittende uten å kunne spille enkelte spill og utvidelser er det rimelig tragisk av andre å si at man kun har kjøpt maskinen for hva slags selskap som har produsert den. Blir som å si til en Xbox 360 eier at den lave prisen på maskinen tydeligvis er viktigere enn å få spilt Killzone 2.

Lenke til kommentar

Det var det jeg egentlig ville frem til, men du sa det nok litt lettere enn meg. Dessuten ser jeg ikke helt hvor Playstation 3 selges for 6000kr lenger. Den går som regel for 3000kr de fleste steder, og også litt under det om man ser litt ekstra etter. Så å tro at Playstation er så mye dyrere enn Xbox er ikke mer enn et bevis på at man egentlig ikke vet hva man prater om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...