Gå til innhold

GTAIV: The Ballad Of Gay Tony - Diskusjon rundt GTA IV-episoden


Maury

Anbefalte innlegg

Helvette så mye sutring angående at vi er et PS3 land da! Gamestop, platekompaniet og andre "rene" spillbutikker har dette inne. Ingen tvinger folk til å gå til de store elektrokjedene. Lefdal har spillet til salgs.

 

Det svakeste punktet med slike utgivelser er at jeg merker de nyere spillene har skjemt meg bort, eksplosjonene var litt fattig forhold til for eks Uncharted 2. Lydbildet var også heller ikke så mye trøkk i lenger. Men historien og grafikken generelt er godkjent nok for min del. At Rockstar klarer å dra inn steder som jeg aldri var i nærheten av på det orginalet er imponerende. Man får et helt annet syn byen.

 

Lurer på hvordan neste GTA blir, regner med det blir en blanding av TLAD, TBOGT og det orginale. Det skal i hvertfall kjøpes!

 

Takk for MS som gikk ut med de 50millionene for disse pakkene, ellers hadde vell ikke Rockstar lagd disse "pakkene". Veit ikke om det er positivt med tanke på at kanskje neste GTA kommer senere enn planlagt. Men jeg har hvertfall kost meg utrolig mye med disse pakkene.

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha er så idiotiske kommentarer på Dagbladet-andmeldelsen av PS3-fanboys:

 

"Her MÅ det være noe ROCKSTAR GAMES kan holdes juridisk ansvarige for, da dette medfører et indirekte TVANG av å kjøpe seg spillet på nytt (til XBOX 360) og i tillegg en ny spillkonsoll, hvis man ønsker å nye samme spillopplevelse som XBOX 360 eiere av spillet blir presentert. I bunn og grunn har vi ALLE kjøpt samme spillet i utgangspunktet."

http://www.dagbladet.no/2009/10/29/kultur/spill/xbox_360/grand_theft_auto/ballad_of_gay_tony/8793597/

Lenke til kommentar

Noen innlegg ble fjernet fra denne tråden for å forhindre videre diskusjon som ikke har noe særlig med emnet i denne tråden å gjøre. Husk at det er emnetittelen - sammen med førsteinnlegget - som i stor grad bestemmer hva som skal diskuteres eller svares på. Det er og en fordel at nye brukere i diskusjonen har lest hele eller hvert fall de nyeste innleggene i diskusjonen - samt førsteinnlegget - før de poster sitt innlegg i tråden.

 

Reaksjoner på moderering taes på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar

Er nå ferdig med hovedhistorien og jeg synes det var herlig å kunne få jobbe seg gjennom en ny historie igjen. Hadde de laget 10 pakker til hadde jeg kjøpt de for jeg klarer bare ikke legge det fra meg. Blar lett opp noen kroner for 8 flere timer med GTA :D (det var bare hovedhistorien da).

 

Jeg fikk ikke samme følelsen for hovedpersonen denne gangen, som de 2 andre vi har vært igjennom, men det spiller ikke så stor rolle.

 

Er en av de som likte den seriøse originalen, og jeg er glad for at ikke R* gikk helt over the top med denne, for noe av dette kunne lett ha blitt like overfladisk som Saints Row.

 

Har nå støtt på et lite problem:

Det gjelder damen man kan møte på Maisonette9. Jeg ser på kartet at jeg er ved henne, men det skjer ikke en skit for det :/

Endret av MultiForce
Lenke til kommentar

I change shapes just to hiiiide in this place but I'm stiiill, I'm stiiiill an animal

Nobody knows it but me when i slip yeah i sliiiip, I'm stiill an animaaal

 

Elsker den sangen og elsker dette spillet for å ha den med :love:

Edit: Elsker musikken inne på utestedene generelt :p

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

"Wow, her døde det ut fort:) vel har fått spilt begge pakkene og de er jo intet annet enn geniale! =) Gta 4 + de 2 her pakkene er det beste jeg har spilt denne generasjonen uten tvil. Blir nok achievement lurking fremover på alle 3"

 

 

Sånn blir det når ting ikke kommer ut på PS3 i Norge. Da blir det ikke mye snakk eller interesse rundt det dessverre. Akkurat som Bayonetta kommer til å selge mye mer på PS3 enda den versjonen suger skikkelig i forhold til 360.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...