Gå til innhold

Disse spillene gleder vi oss til


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skummelt å tenke på hvor mye tid som kommer til å gå med på alle disse spillene, spesielt når jeg skal ha minst 5-6 av de på listen der. Men gleder meg! Blir en flott spillhøst. Skal kjøpe Fifa10, Borderlands, Dragon age, Assassin's Creed 2(usikkert), Forza 3 og The Saboteur. Kanskje like greit Starcraft II ble utsatt, ellers hadde jeg ikke fått tid til å spille gjennom noen av de andre spilla. :p

Lenke til kommentar

At ikke New Super Mario Bros er med er jo en skandale, for alle oss som har ventet på et nytt 2d mariospill til konsoll siden Super Mario World kom ut for en 18 år siden, så er jo dette et av de største spillene på mange år. At de fleste på slike sider er pubertale 14-åringer som tror at et spills kvalitet øker med mengden blod bør ikke hindre dere å ta med NSMB, sannsynligvis årets spill. Ellers kommer det jo flere monkey island episoder utover høsten, noe som også slår alt unntatt brutal legend og kanskje MW2 på denne listen.

Lenke til kommentar
At ikke New Super Mario Bros er med er jo en skandale, for alle oss som har ventet på et nytt 2d mariospill til konsoll siden Super Mario World kom ut for en 18 år siden, så er jo dette et av de største spillene på mange år. At de fleste på slike sider er pubertale 14-åringer som tror at et spills kvalitet øker med mengden blod bør ikke hindre dere å ta med NSMB, sannsynligvis årets spill. Ellers kommer det jo flere monkey island episoder utover høsten, noe som også slår alt unntatt brutal legend og kanskje MW2 på denne listen.

Face it. Det er ikke så gedigen interesse i et nytt 2d Mariospill. At du tydeligvis tror du er så voksen at du kan få nostalgitakter av et nytt Mario 2d spill har ingenting å si. Folk har blitt vant med god grafikk og god historiefortelling i spill, noe de seneste Mariospill ikke har klart å levere. Kan sammenlignes med PES2010, da Fifa har like godt - eller bedre gameplay og mye, mye bedre lisenser og grafikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...