Gå til innhold

Hearts of Iron 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ferie og kompiser kommer for LAN. Blir hardcore den helga. Masse junkfood og masser av tid til HoI III :D

Endret av Batabusa
Skrevet

Hearts of Iron er en Grand Scale Strategy serie som foregår rundt andre verdenskrig. Du kan spille som hvilket som helst land og ta det i hvilken rettning du vil mens krigen raser. Visse land, altså dikator, er befolkningen gjerne med på dine kriger mens demokratiske trenger litt mer overbevising enn unnskyldninger som "vi må jo bruke alt det nye krigsutstyret til noe" og "alle de kule landene gjør det".

Det er også tech trær og diplomati som er med på å forandre tidens gang :) Ganske morsomt, ganske stort.

Skrevet

dette har jeg gleda meg til lenge :D Har forhåndsbestilt og installerer demoen nå! Etter hva development diaries har vist kommer dette til å bli sinnsykt bra

Skrevet
Gleder meg enormt! Blir stor. Litt off-topic, men nokon som veit om dei planlegg nytt Europa Universalis snart?

De har sondert terrenget om hvorvidt det er ønske om en ny XP til EU3, de hadde ikke tenkt å lage noe mer, men de har ideer og interessen har vært svært stor.

De vil annonsere en ny tittel på Gamescon om et par uker, ryktene sier et spill satt til Victoria-tiden. Dette spillet vil evt ikke være et Victoria 2, PI har sagt før at det ikke kommer på tale pga lite salg og misnøye internt rundt hvordan det spillet ble.

Jeg håper de har sånn ediotor program som fulgte med hoi2? Sånn så man kunne edite alt fra penger til allianser.

Spillet trenger ingen editor, det er veldig mod-vennlig uten det. Selv AI'en kan moddes hva lua-script.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...