Gå til innhold

Champions Online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Når jeg logger inn på siden, står det "Welcome, Clawfury". Er Clawfury navnet som dere skal adde meg på da? Isåfall er det bare å adde ivei! :)

Skrevet (endret)

Har du fått lastet ned Atsjonas?

Jeg kom opp med et navn på helten min på jobb i dag. Dr. R.Y.N.O.

Dere som har spilt Ratchet and Clank-spillene vil kanskje kjenne det igjen B)

Handle-name - det er ikke navnet på superhelten din?

Endret av AltF4
Gjest Bruker-127711
Skrevet

AltF4 har det alt, og laster ned nå vil jeg tro! :)

Er det electrisity du kjører? Hvordan er det iforhold til andre retninger?

Skrevet

Har electricity ja.

Sånn som det er nå, så er det knall.

Så har jeg fokusert mye på dps, og lite på survival da.

Er som en krafstasjon til å starte med, også plutslig går strømmen:P

Skrevet (endret)

Laster ned nå! Litt forvirra, for det sto jeg hadde 30 dagers free retail, men de krevde at jeg oppga kortinformasjon og at jeg hadde penger på kortet.

Glem det jeg skrev, nå er spillet i gang med patching! :)

Endret av AltF4
Skrevet

Er det noen som vet om jeg kan få tak i dette spillet i butikkene? Har litt problemer med netthandel for øyeblikket =/ og søking på nettet viser meg bare til disse forumene.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Du får det i de aller fleste butikkene, ja. :)

Skrevet
Du får det i de aller fleste butikkene, ja. :)

kan du navngi noen av butikkene? :p nettopp flytta til sogndal og har kun adgang her og i kaupanger. (veit bare at det er elkjøp i kaupanger, men ifølge online greia dems er den ikke i hyllene der enda) takk ^_^

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jeg har iallefall sett det på gamestop, men nå bor jeg i oslo, og de er på hvert gatehjørne omtrent.

Skrevet

Da har jeg nådd level 2 og for en som aldri har prøvd MMO før frister det å aldri spille MMO noe mer heller.

Men jeg skal jaggu meg klare å spille dette nok til å kunne lage meg en skikkelig bedømmelse av det.

Skrevet

Da har jeg nådd level 2 og for en som aldri har prøvd MMO før frister det å aldri spille MMO noe mer heller.

Men jeg skal jaggu meg klare å spille dette nok til å kunne lage meg en skikkelig bedømmelse av det.

hvis du ikke liker det kan du alltids donere en konto til en stakkars mmo-løs inneligger. :3

Skrevet

Om jeg går så langt som å faktisk kjøpe spillet er den skillen som ser mest fristende ut for øyeblikket Telekinetic (om det skrives sånn).

Bare lurte på om det er noen som har/har hatt denne skillen og er lysten på litt feedback, er den for eksempel god i kombinasjon med andre skill?

Takker og bukker for svar! :)

Skrevet

Nå er vel ikke akkurat level 2 noe å rope hurra for tongue.gif Du burde i alle fall vente til level 15-20 før du bedømmer spillet.

Tenker mer på genrell følelse av å spille MMO, ikke hva helten min kan og ikke kan. Et nedlesset HUD med info jeg ikke aner hva betyr, veldig uvant kontroller som i tillegg virker å være ulogisk og tekstbokser så små at jeg velger å drite i hva som står i dem frister ikke til å holde på i dag ut og dag inn.

På level 2 er du vel ikke ferdig med tutorial-biten engang.

Nei, og derfor satser jeg på å spile litt til. Men det spørs hvor lenge jeg holder på.

hvis du ikke liker det kan du alltids donere en konto til en stakkars mmo-løs inneligger. :3

Jeg har fått det av Dr. Atsjonas og skulle jeg slutte går det tilbake til Dr. Atsjonas :)

Munitionsfyren var forøvrig litt tøff, desverre var noe av det første jeg gjorde i spillet å finne en bug i char.creatoren så helten min får desverre ikke ha øyenbryn. Men med slike pistoler, hvem bryr seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...