Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Koonge, da sendte visst PK spillet mitt tidliger idag ser det ut som. Og fikk akkurat nå Alan Wake i postkassen. Elsk!

 

Gratulerer! Fikk selv Alan Wake LCE forrige Lørdag (kkune vært Fredag hadde det ikke vært for Fridag på Torsdag).

 

Skal spille litt etterpå. Øver litt på en spansk prøve. Har prøvd 2 runder mutliplayer. Og er helt avhengig av det.

Lenke til kommentar

Fikk spillet i posten idag. Er særdeles fristet til å prøve det, men tror kanskje jeg skal gjøre meg ferdig med Alan Wake først (siste kappitel gjenstår).

 

Dumt spørsmål kanskje, men lurer på om det er "trygt" å spille RDR nå før release? Mener å huske at folk har blitt bannet fra Xbox Live, om de har spilt spillet før release? Mulig jeg husker feil.

 

Om noen ønsker å adde meg til deres possie, så er gamertagen min: TheManWithAName

Lenke til kommentar

Fikk spillet i posten idag. Er særdeles fristet til å prøve det, men tror kanskje jeg skal gjøre meg ferdig med Alan Wake først (siste kappitel gjenstår).

 

Dumt spørsmål kanskje, men lurer på om det er "trygt" å spille RDR nå før release? Mener å huske at folk har blitt bannet fra Xbox Live, om de har spilt spillet før release? Mulig jeg husker feil.

 

Om noen ønsker å adde meg til deres possie, så er gamertagen min: TheManWithAName

 

Spiller mutliplayer uten problem ;)

Lenke til kommentar

Yessda! Endelig et spill som slenger med et kart igjen. Sist gang jeg fikk det var i Oblivion, og før det var det Morrowind. koselig å se slikt igjen. Setter også pris på dama på baksiden av kartet, men jeg tror heller jeg bestiller en plakat om jeg skal henge noe på veggen. Alle brettekantene ser mer eller mindre dust ut.

 

Anyways, nå skal jeg bare slenge inn en pizza og hurtigkjøle Colaen i fryseren så er det westerntid.

Lenke til kommentar

Laland, får man ikke dårlig "rep" om man dreper hester uti villmarken? Jeg slakter dem i byen, og ta synker nivået mitt ekstremt! :p

 

Fikk ikke det når jeg la en kule i mellom øynene på min tidligere reisekamerat ute i villmarken. Synes forresten denne sangen kunne vært med i spillet. ^_^

Lenke til kommentar

Når kommer gamer.no til å legge ut anmeldelsen deres ?

 

Den ligger i systemet nå, og venter kun på korrektur. Du kan nok forvente at den publiseres i løpet av kvelden.

 

Jeg brukte rundt 25-30 timer på enspillerdelen alene, men da gjorde jeg flesteparten av "Stranger"-oppdragene samt alle fortene og en hel drøss med sideoppdrag. Jeg vil tro at 20-30 timer er normen for folk flest.

 

Flerspillerdelen har også fått seg en behandling på 9-10 timer, og det er en svært lovende sak vi har foran oss her :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...