Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Den ligger i systemet nå, og venter kun på korrektur. Du kan nok forvente at den publiseres i løpet av kvelden.

 

Jeg brukte rundt 25-30 timer på enspillerdelen alene, men da gjorde jeg flesteparten av "Stranger"-oppdragene samt alle fortene og en hel drøss med sideoppdrag. Jeg vil tro at 20-30 timer er normen for folk flest.

 

Flerspillerdelen har også fått seg en behandling på 9-10 timer, og det er en svært lovende sak vi har foran oss her :)

 

 

Er det X360 eller PS3 dere har anmeldt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes ridningen er småvanskelig, for eks når jeg jagde den ene prærieulven så klarte jeg og acse inn i veggen, og sleit som et helvette med å ta en 180 snuings :p Jeg sliter kanskje mer her enn på Assasins Creed 2, men der var alt så åpent, og jeg stresset aldri, så det blir vanskelig å sammenligne.

Lenke til kommentar

Har snakket med en del instanser for å forsikre meg om at jeg har spillet i morgen, og Elkjøp (som jeg forhåndsbestilte LE fra) sa at det ble sendt i dag, og bør være i postkassen min i morgen. I tilfelle det IKKE er det, så ringte jeg også rundt til butikker i Stavanger-området for å undersøke :)

 

GameStop Kilden får ikke inn nok kopier til å dekke alle forhåndsbestillingene engang.

 

Det samme med Spaceworld Kvadrat.

Platekompaniet Stavanger var usikre, og ba meg snakke med avdelingen på Kvadrat, som fortalte meg at de får inn en god del kopier, flest til PS3, også Limited Edition.

Ble anbefalt å komme relativt tidlig for å sikre meg, så jeg er usikker på om jeg skal gamble på at det kommer i posten, eller møte opp på Kvadrat tidlig i morgen :D

Lenke til kommentar

Den ligger i systemet nå, og venter kun på korrektur. Du kan nok forvente at den publiseres i løpet av kvelden.

 

Jeg brukte rundt 25-30 timer på enspillerdelen alene, men da gjorde jeg flesteparten av "Stranger"-oppdragene samt alle fortene og en hel drøss med sideoppdrag. Jeg vil tro at 20-30 timer er normen for folk flest.

 

Flerspillerdelen har også fått seg en behandling på 9-10 timer, og det er en svært lovende sak vi har foran oss her :)

 

 

Er det X360 eller PS3 dere har anmeldt?

 

Vi har anmeldt Xbox 360-versjonen, da dette var den vi mottok fra Rockstar.

Lenke til kommentar

Noen som vet noe om vi som har forhåndsbestilt over disk (for Xbox 360 i mitt tilfelle) på Platekompaniet kan hente spillet i morgen? Alt dette snakket om forsinkelser makes me worried, gleder meg faktisk veldig mye nå!

 

Slutter til og med tidlig på jobb i morgen!

Lenke til kommentar

Noen som vet noe om vi som har forhåndsbestilt over disk (for Xbox 360 i mitt tilfelle) på Platekompaniet kan hente spillet i morgen? Alt dette snakket om forsinkelser makes me worried, gleder meg faktisk veldig mye nå!

 

Slutter til og med tidlig på jobb i morgen!

 

 

Du kan jo alltids ringe butikken og høre. Men ja, det virker som div. nettbutikker/butikker sliter litt med leveringen, dog ser ikke ut som det gjelder alle.

 

 

Edit: Da var gamer.no anmeldelsen ute ja =)

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...