Gå til innhold

Ting som gjør at du sier ''Å f*en''!


Anbefalte innlegg

Når du drar en "mordi" vits til en i klassen, for så å finne ut at mora hans er død.. :cry:

 

Følte meg som en skikkelig jævel da..

 

Skjedde litt av det samme med meg i dag, men jeg rakk akkurat å ro meg i land!

En jente skulle ha foreldresamtale, men hun hadde ikke fått vite det. Hun ble bekymret og blah blah, og sa at faren hennes ikke kunne.

 

Jeg svarte "Okay, det er jo ikke så farlig, moren din kan jo komme." Hun så rart på meg og spurte hva jeg sa, men kom akkurat på at moren hennes døde av kreft for en del år tilbake, så jeg fikk retta det opp og hun tenkte ikke mer på det. Phew!

 

OT: Ting som får meg til å si Å faen?

 

The game.

Endret av Error
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde det litt som Atsjonas for en del år tilbake. Muttern hadde flytta litt lengre utenfor byen, på en fin liten plass som var et godt stykke unna hovedveien. Så hver morgen måtte jeg sykle til hovedveien, i svak oppoverbakke hele veien, en tur som tar ca. 10 minutter. Det hendte støtt og stadig at jeg rundet siste sving 300 meter fra hovedveien og så bussen cruise forbi. Det var Å f*en øyeblikk.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Har vært på litt forskjellige sider med telefonen (må ha glemt å slette loggen.) Når jeg kom hjem fra seiling for 10 minutter siden sitter mamma på rommet mitt, og snakker i skype med telefonen min foran seg. Safari bruker sånn huskegreie, så hvis det siste du har gjort var å være inne på loggen kommer den opp "first thing" når du åpner safari.

 

Håper faen meg ikke at hun sjekket der...

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Er på trenningsenteret ( nesten 30 min med buss) og har glemt skift/håndkle/shorts, er virkelig faen moment for meg.

 

I spill er det vel når jeg dør/taper i siste sekund av en situasjon/kamp.

 

Edit: siden buss har blitt nevnt her, å løpe som bare det til busstoppet (nesten andpusten til slutt) for å rekke bussen selvsagt, og ende med å vente 15 min på den veldig seine bussen.

Endret av amir90
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...