Gå til innhold

Anmeldelse: Prototype


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

De skrev hvis man rushet seg igjennom det, og det betyr vel at jeg vil bruke litt i overkant 20 timer - muligens. Det lover bra! 2 dager igjen :)

Lenke til kommentar
Jeg tror personlig at Prototype vil skape stor splid mellom de som er veldig opptatte av grafikk og de som bryr seg mest om spillegleden, litt som Crysis gjorde i sin tid.

Ser ikke helt hva du mener med det. Crysis har gitt meg spillglede mange moderne skytespill ikke har kunne levert.

 

 

Hvor lange Prototype er bryr jeg meg ganske lite om. Så lenge du blir underholdt i tiden spillet varer burde det ikke være noe problem. 20 timer høres ganske mye ut for et spill i denne sjangeren, spesielt når det er mye action. Dette kan lett gjøre spilleren utmattet. Satser på at det er litt variasjon i spillet, spesielt sniking og lignende.

Lenke til kommentar

Unnskyld, jeg tenkte på Far Cry 2 og skrev "Crysis"(selv om det var en del misnøye der i gården også) for en eller annen merkelig grunn, og det jeg mener med det jeg skriver er ikke at det er ENTEN bra grafikk ELLER godt gameplay, men som i Far Cry 2 sitt tilfelle, ble det veldig tidlig markert at mange av de som likte Far Cry 2 for grafikken hylte ut at det var årets spill, mens de som brydde seg mer om spill-mekanikkene var ganske så mer lunkne.

 

Beklager misforståelsen.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Flott anmeldelse! Skal nok kjøpe meg det her om ikke så lenge ja. Må bare tygge meg gjennom haugen jeg har liggende :)

 

Bare en ting; Sears Tower er ikke i New York ;)

 

Ai ai, den var litt flau. Jeg mente selvfølgelig Empire State Building.

 

Og takk til alle som gir både ros og konstruktiv kritikk. Hvis flyten var litt krøkkete (Gromlin) så skal jeg passe bedre på det til neste gang.

 

Ja, du fikk så mye ros ellers at jeg måtte være drittsekken som ga litt ris :whistle:

 

Men som sagt, poenget ditt kom fram - spørs om det ikke blir kjøp på meg.

Lenke til kommentar
Gleder meg til dette spillet :)

 

Bra anmeldelse og, synes Gamer.no har blitt en drit bra side nå, dere er tidlig ute med anmeldelser, også kommer også med mye bra innhold - som f.eks sniktitten av Alan Wake, kjempe bra spill side :)

Kunne ikke sagt det bedre selv. Jeg har vært meget imponert over Gamer.no i det siste.

Keep it up!

Lenke til kommentar

Jeg synes spillet har strålende grafikk. (1920x1200 alt på fult).

 

Men. Som med fleste av slike spill de siste årene så er de laget for konsoll.

Kontrollene er håpløse.

 

Jeg vil ha tilbake gode gamle fps vinklen som fungerer ypperlig med mus og tastatur. Kan ikke fordra 3 person og med direkte taster (gå til høyre i steden for og se til høyre når du trykker høyre tast osv). Tynn historie også.

Underholdt meg i ett par timer før jeg pakket det bort. Antagelig for godt.

 

Karakter 5/10 fra meg.

(men så foretrekker jeg mest rpg i forhold til action spill.., men det er konsoll variant kontrollene som trekker mest ned. Kunne de gjort det fra en half life vinkel hadde det fått 7)

Endret av petrus
Lenke til kommentar
Jeg synes spillet har strålende grafikk. (1920x1200 alt på fult).

 

Men. Som med fleste av slike spill de siste årene så er de laget for konsoll.

Kontrollene er håpløse.

 

Jeg vil ha tilbake gode gamle fps vinklen som fungerer ypperlig med mus og tastatur. Kan ikke fordra 3 person og med direkte taster (gå til høyre i steden for og se til høyre når du trykker høyre tast osv). Tynn historie også.

Underholdt meg i ett par timer før jeg pakket det bort. Antagelig for godt.

 

Karakter 5/10 fra meg.

(men så foretrekker jeg mest rpg i forhold til action spill.., men det er konsoll variant kontrollene som trekker mest ned. Kunne de gjort det fra en half life vinkel hadde det fått 7)

 

Du burde prøve en xbox360-kontroller med ledning. De funker helt plettfritt med windows.

Lenke til kommentar
Jeg tror personlig at Prototype vil skape stor splid mellom de som er veldig opptatte av grafikk og de som bryr seg mest om spillegleden, litt som Crysis gjorde i sin tid.

 

har testet spillet på PC, er uenig med deg. Syns grafisk sett det ser mer enn bra ut, hvis noen ikke vil kjøpe spillet BARE pga av grafikken, ja, da får de ta seg en bolle.

 

Jeg synes spillet har strålende grafikk. (1920x1200 alt på fult).

 

Men. Som med fleste av slike spill de siste årene så er de laget for konsoll.

Kontrollene er håpløse.

 

Jeg vil ha tilbake gode gamle fps vinklen som fungerer ypperlig med mus og tastatur. Kan ikke fordra 3 person og med direkte taster (gå til høyre i steden for og se til høyre når du trykker høyre tast osv). Tynn historie også.

Underholdt meg i ett par timer før jeg pakket det bort. Antagelig for godt.

 

Karakter 5/10 fra meg.

(men så foretrekker jeg mest rpg i forhold til action spill.., men det er konsoll variant kontrollene som trekker mest ned. Kunne de gjort det fra en half life vinkel hadde det fått 7)

 

syns ikke at det var noe problem i det hele tatt, camera funket veldig bra hos meg. spiller med tastatur og mus. du sier at "gå til høyre i steden for og se til høyre når du trykker høyre tast osv" vet du ikke at man bruker "mus" til å styre kamera vinkel, og ikke selveste piltastene? aka GTA serien? samme opplegg med kameravinkelen

 

For min del var mest vanskelig å lære seg kontrollene, dvs de forkjellige bevegelsene/triksene, men tok ca 10 min å venne seg. og hvis du ikke kan fordra 3.personsspill, hvorfor i all verden spiller du et? :whistle:

Endret av TST
Lenke til kommentar

Har spilt spillet i en 4-6 timer og må si meg delvis enig med anmelder.

 

Jeg har testet på PC, og jeg må si at grafikken er faktisk meget overbevisende. Drawdistance problemet IGN nevnte kan jeg ikke si at jeg kjenner igjen, og jeg stiller meg også uforstående til klagingen på generiske bygninger og kjedelig fargepalett. Fargepalettet anser jeg som typisk skitten storby, syns egentlig det var et svært naturlig valg av farger, og nå har det seg en gang sånn at bygninger i new york er jevnt over "generiske" og kjedelig, med noen unntak selvfølgelig, noe det også er i spillet.

 

Gameplaymessig er spillet fantastisk, aldri noen gang før har jeg fått et så råfett kick av et spill! Man føler seg rett og slett mektig når man kaster rundt på elitesoldater og slår tankser i 1000 knas. Friheten er også helt utrolig, jeg brukte halvannen time bare på å løpe rundt i byen å leke meg, herlig!

 

Til tross for at kontrollerene er noe konsoll inspirerte så fungerer de svært bra også på PC, det føles naturlig, og man slipper strekkskader i fingrene pga unaturlige bindings.

 

Et svært bra spill som jeg kommer til å ha det utrolig gøy med veldig lenge.

 

Teknisk:

 

Jeg kjører spillet på 1920x1200 med 4x AA og alt annet på max med et HD 4850 skjermkort (litt overklokket), Intel E8400 og 8gb pc8500 dominator minne, med andre ord man trenger ikke noe monster pc for å nyte dette spillet i all sin prakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...