Gå til innhold

Den "store" fullførte spill tråden!


Ellusion

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Er ikke noen spesiell achievemente-hore, men er det noen spill jeg liker veldig godt, prøver jeg såklart å samle alle achievementene i spillet. Foreløpig gjelder det spillene:

 

Halo 3 - Alle achievementene som er hittil/1575 av 1750 i Gamerscore.

Test Drive Unlimited - Var nummer 5 i verden til å få 1000/1000 i det spillet.

Project Gotham Racing 4 - Alle orginal achievementene, men mangler 2 stykker/1175 av 1250.

TES: Oblivion - Alle orginal-achievementene/1000 av 1250 i GS

 

Runner up:

Colin McRae: DiRT - Mangler den ene achievementen hvor jeg skal kjøre 1000 miles i career. Spilte aldri karrieren lenge nok til at det skjedde. 975/1000

 

Er en annen nordmann på vennelista mi som har 167490 i gamerscore. Det er litt sykt, men man kan vel ikke forvente noe annet når han nærmest spiller et nytt spill hver dag og er online 24/7.

Lenke til kommentar

Listen min over fullførte spill ligger for øyeblikket på 14, men har 2-3 spill som med noen timer er i orden. Når man prater om venner med høy GS, så boosta jeg med en engelskmann i call of juarez; BiB(atm 920) fyren var ingen ringere enn nr 1 i england når det gjelder GS. Han hadde 260 000 :o Han sletta meg fra vennelista med engang vi var ferdige med å booste, her snakker vi ekte achievement whore

Lenke til kommentar

så en fra Sveits!(tror jeg) som hadde 319 000 i gs.Det var flere måneder siden så han har nok høyere nå.Virket som han hadde nesten alle spilla som er kommet ut.Synest ach.ments er ok men forstår ikke at noen kan bli så hekta,er både dyrt og ikke minst tidkrevende.

Lenke til kommentar
så en fra Sveits!(tror jeg) som hadde 319 000 i gs.Det var flere måneder siden så han har nok høyere nå.Virket som han hadde nesten alle spilla som er kommet ut.Synest ach.ments er ok men forstår ikke at noen kan bli så hekta,er både dyrt og ikke minst tidkrevende.

 

Kan med ganske stor sikkerhet si at denne fyren cheater, er vel bare Stallion83 som har over 300K som gjør det lovlig, de andre gjør bare endringer på profilen sin på en eller annen litt high tech måte

Lenke til kommentar

Får vel slenge meg med jeg også.

 

Litt statistikk pr. 06/09/2009 - 12:30

 

Number of Games: 131

Total Score: 95950 / 124305

Total Achievements: 3764 / 4849

Zone: Recreation

Completed XBLA: 4 / 14

Completed Retail: 41 / 117

GS Completion %: 77.19%

Country Rank: 15

World Rank: 3,584

Completion Rank: 1,419

 

Hardcore stats:

Current achievement streak: 229 days (Started on 01/20/2009)

Gamerscore increase in streak: 66335

Average daily gamerscore increase in streak: 289.67

Achievement increase in streak: 2940

Average daily achievement increase in streak: 12.8

Largest achievement gain: 1/26/2009 (100)

Largest gamerscore gain: 7/27/2009 (1,155)

Largest weekly achievement gain: 1/26/2009 (271)

Largest weekly gamerscore gain: 7/27/2009 (4,255)

 

41 Fullførte Retail:

 

Fullførte 1000+:

 

Fallout 3 1550/1550

Fallout 3(PC): 1550/1550

Mass Effect 1200/1200

 

Fullførte 1000:

 

Guitar Hero 5

Rock Band 2

Lips

Sing-It

Sing-It: HSM3

Assassins Creed

Asterix at the Olympics

Avatar: TLAB:BE

Bully

Cars

Cars: Maternational

Clive Barker's Jerico

CSI: Hard Evidence

Bolt

UP!

Fight Night R3

FIFA 06 RTFWC

Fusion Frenzy 2

GUN

Hanna: The Movie (Yeah!!)

King Kong

LEGO: Batman

LEGO: Indiana Jones

Lost via Domus

Madden NFL 06

NBA 2K6

NHL 2K6

Night at the Museum 2

Scene it! LCA

Shrek the Third

Spider-Man: Friend or Foe

Superman returns

Terminator Salvation

The Bourne Conspiracy

The Godfather 2

TMNT

Wall*E

WANTED: Weapon of Faith

 

 

Arcade - 4 stykk:

 

Kingdom of Keflings

Dash of Destruction

Fable 2 Pub games

UNO

 

Andre respektable:

 

Fable 2 (1255)

Tomb Raider: Underworld (1220)

Army of Two (1185)

Scene-It BOS (1180 - Fant aldri noen med norsk verson for online)

Guitar Hero 2 (910)

Guitar Hero 3 (760)

Guitar Hero Aerosmith (970)

Guitar Hero World Tour (890)

Guitar Hero Metallica (850)

Rock Band (875)

Rock Revolution (840)

Endret av rover
Lenke til kommentar
Må spørre, drar du aldri bort, du har over 200 dager i strekk der du har fått achievements. Veit ikke om jeg har spilt 200 dager i strekk engang :p

 

Det er ikke noe problem å reise rundt OG spille hver dag. Personlig har jeg 3 Xboxer. En hemme, en på hytta og en i campingvogna... og skulle ikke det være nok, er det bare å slenge inn et Game for Windows Live på laptopen. Du trenger heller ikke spille mye hver dag. Noen dager har det kun blitt et par minutter spilling.

 

Ellusion, vet ikke helt hva som er mest imponerende, men den statistikken din står der respekt av.

Completed XBLA: 10 / 16

Completed Retail: 22 / 44

GS Completion %: 75.26%

Lenke til kommentar
Fullførte mitt første spill forrige uke, og det ble Madden NFL 09. Veldig enkle achievements som godt kan gjøres unna på en kveld, så det føles ikke så godt som det burde. Er ikke langt unna nummer to i Dead Space nå, dog.

 

Ingenting er så kjipt som enkle achievements! ;)

 

Spilte forøvrig Skate 2 her en uke ganske hardt og fikk 1420 / 1500 gs, men tror ikke jeg gidder de siste par møysommelige multiplayerachievementsene... Bajs

Lenke til kommentar

Legger deg til, rover. Jeg har Scene It - BOS, hvis du vil booste MP-achieves :) Kan sikkert booste andre spill også ved behov!

 

EDIT: Wangen, var ikke alle Challenge-achievementene på Batman: AA et helvete? Rundet main story nå i morges, skal bare plukke opp resten av Riddler-søppelet før jeg hiver meg utpå challenge-delen.. Det jeg har lest så langt hinter om temmelig vriene saker..

Endret av This is David
Lenke til kommentar
Bully nektet gi meg achievementen for å ha gjort alle oppdragene.

 

Rakk du å få med alle "rest" oppdragene du får i det siste åpne kapittelet? Det er fullt mulig å gå glipp av flere oppdrag, men disse blir tilgjengelig etterhvert til slutt. Spesielt de som bare er tilgjengelig om natten, formiddagen etc. kan være lette å gå glipp av. Det skal være 76 oppdrag totalt, så sjekk stats.

 

Et annet tips er å restarte spillet etter du mener du har fullført hvis achievement ikke dukker opp - var litt treg til å reagere til tider.

Lenke til kommentar
Ellusion, vet ikke helt hva som er mest imponerende, men den statistikken din står der respekt av.

Completed XBLA: 10 / 16

Completed Retail: 22 / 44

GS Completion %: 75.26%

 

Jo takk =) Jeg nekter å låne Hannah Montana av David her, så det jeg sitter igjen med er å konkurrere på gjennomført, heh.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...