Gå til innhold

Her er det viktigste fra E3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
en ting! l4d er laget av valve.... ikke microsoft..

 

Såvidt jeg så, så står det ingenting om at MS lager l4d, men den er under MS delen av artikkelen fordi det er til Xbox, og ble annonsert av MS.

Lenke til kommentar

E3 var konge det; men noe skuffet over Valve. L4D2 var ikke helt det jeg hadde håpet på. Portal 2 eller Half Life 2: Episode Three hadde vært konge.

 

Likte best konferansen til MS, men det er ikke så veldig rart når det er den konsollen jeg har størst interesse for, men det var spillene som vakte min interesse. Flott med mange nye applikasjoner og 1080P film :D. Natal har fått ganske gode tilbakemeldinger. Sony sin motion-controller hadde ikke mye ferdig - og den virket som en protype, noe de ikke la skjul på at det var. Jeg er ikke sikker på om de hadde visst den hvis det ikke hadde vært for MS's Project Natal. Både MS og Sony var sterke spillmessig med titler som Alan Wake, AC2, MW2, God of War 3, Uncharted 2, Crackdown, Halo 3:ODST og Halo: Reach. Nintendo hadde noen titler de også, blant annet de to nye Mario-spillene og Metroid: Other M.

 

Litt skuffet over de etter Miyamotos uttalelse:

 

New Super Mario Bros. won't feature online cooperative play, Shigeru Miyamoto told a room full of writers during his developer's round table yesterday. (...)

 

The game won't support online play because the title uses up all of the Wii's processing power, Miyamoto said.

Etter det jeg har hørt skal spillets visuelle stil ikke være overhodet forbedret fra DS-versjonen, og det å komme med denne dårlie unnskyldningen her er det vel ikke mange som går på. Jaja, lokalt får vi i iallefall.

 

Jeg satser på at nå som alle tre kommer med fullverdige bevegelses-kontrollere, blir det mer konkurranse på markedet. Det trenger vi.

Lenke til kommentar

Microsoft og Sony imponerte stort (har til tider følelsen av at det bare er jeg som likte Sony's bevegelseskontroll) men Nintendo hadde et marginalt bedre show enn ifjor. Nå er jeg riktignok ikke i den demografiske gruppen son Nintendo prøver å kapre, men sånn kan det gikk. Syntes det har vært litt for lite fra Bioshock2, men ellers et godt E3! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...