Gå til innhold

Funskjon som forteller at du er sitert.


Anbefalte innlegg

Det jeg lurer på er om det er en funksjon som kan fortelle at du har blitt sitert.

 

Om jeg foreksempel har svart i en tråd, for så å glemme den litt bort. Om det da er en som er uenig, har spørsmål til svaret mitt eller lignende, blir det vanskelig å kunne svare denne personen uten å gå igjennom alle tråder man har svart i. Kanskje man også må bla mange sider tilbake i tråden for å finne noe man egentlig ikke leter etter engang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når du skriver et innlegg kan du jo velge om du vil motta e-postvarsling når innlegget blir quotet. Det var vel en slik funksjon du mente? Men det er litt dumt at det ikke går ann å få varslingen på Pm.

Var det jeg mente ja :)

Visste ikke at det fantes. Det hadde kanskje vært bedre å få det på PM, men å få det på E-post er da bedre enn ingenting.

 

Edit: Hvordan gjør man forresten det?

Endret av mhm.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Åååja :p

Så man må trykke på den hver gang man poster?

 

 

Ja, det tror jeg du må. ;)

 

Da har vel dere to fått en mail nå? :p

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Litt skeptisk til en slik funksjon. Om jeg skriver noe utrolig smart i starten av en dum tråd og blir sitert i alle evighet for min genialiet kommer jeg til å blåse hjernen min løs fra hodeskallen rimelig fort om jeg får en mail/PM/påminnelse hver gang jeg har blitt sitert.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...