Gå til innhold

Kan man lage level 50 karakterer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fa'n skal de lage det så vanskelig for da? der står det "blekk på ark": "du kan lage en 50 char." da syntes ikke jeg at de kan kreve at en har en lvl 50 fra før.......... -.-

 

Lol... teiteste jeg har hørt på lenge!

AoC er tross alt et MMORPG. Det hadde vært über teit om man skulle få 50 lvls gratis første gangen en spiller. Tenk på andre MMOs. WoW f.eks... du finner ikke noe sånt som "Make a level 50 character right now! From now on you'll never need to quest your way through boring and never ending levels again. Log in now and get a free level 50 character of any race and any class!"

 

Logg inn, spill og fortjen en level 50 karakter. For når du har en i lvl 50 er det fortjent å kunne lage nye. Det er tross alt et MMO ;)

Lenke til kommentar
fa'n skal de lage det så vanskelig for da? der står det "blekk på ark": "du kan lage en 50 char." da syntes ikke jeg at de kan kreve at en har en lvl 50 fra før.......... -.-

 

Nei det gjør det ikke. Du er velkommen til å linke meg hvor det står. Derimot, det som står er at man får en lvl 50 vist man allerede har en lvl 50.

Lenke til kommentar
Did you know that you can log in today, create a new character with the class of your choice and see that character instantly turned into a level 50? You can! This onetime offer, per account, allows you to start out a new character without going through the low levels - perfect for trying out a new class! The level 50 character is activated through character creation.

Ser ut som man kan lage en 50 char med en gang.

Lenke til kommentar
Did you know that you can log in today, create a new character with the class of your choice and see that character instantly turned into a level 50? You can! This onetime offer, per account, allows you to start out a new character without going through the low levels - perfect for trying out a new class! The level 50 character is activated through character creation.

Ser ut som man kan lage en 50 char med en gang.

 

Det er vel et lite utdrag fra en lengre tekst, det er nok noe som har forsvunnet.

Lenke til kommentar
meen.. quote fra mailen jeg fikk fra funcom om å 14 dager gratis og reaktivering av konto:

 

Did you know that you can log in today, create a new character with the class of your choice and see that character instantly turned into a level 50? You can! This onetime offer, per account, allows you to start out a new character without going through the low levels - perfect for trying out a new class! The level 50 character is activated through character creation.

 

 

Jeg får det ikke til.. noen som har fått det til, som kan fortelle meg hvordan det gjøres?

 

Rart at du fikk en annen mail enn meg, for i min står det:

 

Did you know that once you reach level 50 with any character on your account, you automatically get access to a new level 50 character with a class of your choice?
Lenke til kommentar
fa'n skal de lage det så vanskelig for da? der står det "blekk på ark": "du kan lage en 50 char." da syntes ikke jeg at de kan kreve at en har en lvl 50 fra før.......... -.-

 

Nei det gjør det ikke. Du er velkommen til å linke meg hvor det står. Derimot, det som står er at man får en lvl 50 vist man allerede har en lvl 50.

 

fier ingen steder der det står at man må ha lvl 50 fra før.

 

BTW: levle til 50 depend's on server, og jeg har en 26, jeg forventet ikke å få det på første kjøret, jeg tror nokk bare eksisterende spillere får dette tilbudet på mail, ikke de som hiver seg med neste uke...

Lenke til kommentar

Jeg sier bare... bruk den klumpen mellom skuldrene!

 

Det er logisk at Funcom ikke ville adda en funksjon som ga alle muligheten til å starte rett på level 50 før de i det heletatt har spilt til level 50 på en annen character. Det vilel resultert i at hele spillet fra level 1 til 50 ville vært ghostlands uten like og spillet ville død ut for noen fikk sakt Mitra.

 

Så bare tenk dere litt om så finner dere logistikken med at man må ha en character i level 50 for å kunne lage en ny i level 50. Akkurat som i WoW hvis jeg skal bruke en sammenlikning som de fleste fatter. For å kunne lage en Death Knight så måtte man ha en level 55 fra før av. Dette er rett og rimelig selv om det er litt teit å adde slike ting i spillet. Det ødelegger litt av moroa mener nå jeg... menmen.

 

Måtte bare si dette fordi det frustrerer meg sånn at folk ikke kan fatte slikt.

 

-Cocho

Lenke til kommentar
fa'n skal de lage det så vanskelig for da? der står det "blekk på ark": "du kan lage en 50 char." da syntes ikke jeg at de kan kreve at en har en lvl 50 fra før.......... -.-

 

Nei det gjør det ikke. Du er velkommen til å linke meg hvor det står. Derimot, det som står er at man får en lvl 50 vist man allerede har en lvl 50.

 

fier ingen steder der det står at man må ha lvl 50 fra før.

 

BTW: levle til 50 depend's on server, og jeg har en 26, jeg forventet ikke å få det på første kjøret, jeg tror nokk bare eksisterende spillere får dette tilbudet på mail, ikke de som hiver seg med neste uke...

 

Du kan jo starte med å sjekke ut Patcher som kommer opp før du starter spillet.

449237.jpeg

 

Jeg kan gjerne highlighte med en stor rød ring, vist du fremdeles har problemer med å finne ut hvor det står.

Endret av Psy
Lenke til kommentar
fa'n skal de lage det så vanskelig for da? der står det "blekk på ark": "du kan lage en 50 char." da syntes ikke jeg at de kan kreve at en har en lvl 50 fra før.......... -.-

 

Nei det gjør det ikke. Du er velkommen til å linke meg hvor det står. Derimot, det som står er at man får en lvl 50 vist man allerede har en lvl 50.

 

fier ingen steder der det står at man må ha lvl 50 fra før.

 

BTW: levle til 50 depend's on server, og jeg har en 26, jeg forventet ikke å få det på første kjøret, jeg tror nokk bare eksisterende spillere får dette tilbudet på mail, ikke de som hiver seg med neste uke...

 

Du kan jo starte med å sjekke ut Patcher som kommer opp før du starter spillet.

449237.jpeg

 

Jeg kan gjerne highlighte med en stor rød ring, vist du fremdeles har problemer med å finne ut hvor det står.

 

Hi5!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...