Gå til innhold

Microsoft - Pressekonferanse E3 - Diskusjonstråd


Lakus

Anbefalte innlegg

De viste dobbelt opp med Halo på GDC (Halo Wars og Halo 3: ODST) og det gikk finfint. Har lurt lenge på hvordan det vil bli, så en trailer eller noen bilder hadde ikke vært en dum ting. :)

Halo Wars fortjener ikke Halo navnet engang.

 

Er begge disse spillene FPS spill? Med 2 forskjellige sjanger så skjønner jeg, men om begge er FPS kommer jeg både til å blande dem og mene det blir overkill. Men det er jo selvfølgelig min mening. Spar litt på kruttet MS. Kom heller med nye spillserier, eller noe annet spennende. Som Trico, Heavy Rain, GoW 3, MAG osv. Altså, variasjon.

 

Så MS har ikke den "variasjonen" der? Eventyr spill, slåssespill, skytespill... Nei, dette blir nok for tøft for MS!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva vill du frem til? Om du mener to Halo spill er variasjon, så får du mene det.

Hva vill du frem til? Om du mener at Microsoft bare har halo spill kommende for xbox 360, så får du mene det. Det er vel bare ett kommende halo spill til 360 nå forresten?

Det er faktisk 2, halo 3: ODST og det som peter jackson jobber med.

Lenke til kommentar
Hvis Halo:Reach blir annonsert, er det nok ikke et FPS Halo spill slik Halo ODST blir. Jeg venter i spenning. Men jeg tror kanskje ODST blir noe squad basert opplegg mens Reach blir noe helt annet.

 

Eller hvorfor ikke prøve seg på noe helt nytt, og dermed slutte å melke Halo-franchisen. Selv om spillene er gode, så ville jeg heller sett noe helt nytt!

Lenke til kommentar
Hva vill du frem til? Om du mener to Halo spill er variasjon, så får du mene det.

Hva vill du frem til? Om du mener at Microsoft bare har halo spill kommende for xbox 360, så får du mene det. Det er vel bare ett kommende halo spill til 360 nå forresten?

Du ser hva jeg ville frem til, om du ikke kuttet innlegget mitt. Herregud!

Jeg vill heller at dem gjemmer bort et av Halo spillene med noe annet. Halo er såpass sterk navn at det kan brukes til en annen konferanse.

Det er ikke ubegrenset med spill som kan bli visst på E3.

Lenke til kommentar
Hvis Halo:Reach blir annonsert, er det nok ikke et FPS Halo spill slik Halo ODST blir. Jeg venter i spenning. Men jeg tror kanskje ODST blir noe squad basert opplegg mens Reach blir noe helt annet.

 

Eller hvorfor ikke prøve seg på noe helt nytt, og dermed slutte å melke Halo-franchisen. Selv om spillene er gode, så ville jeg heller sett noe helt nytt!

 

Jeg er enig i hva du sier, men Halo franchisen selger og det er noe trygt for Microsoft. Men jeg ønsker noe nytt selv.

 

Halo Reach = RPG? Who knows.

Lenke til kommentar

Tror vel ikke akkurat det blir slik at de ikke får tid til å vise ekstra spill på konsollen pga trailere osv for halo: ODST eller det andre. Ser liksom ikke det som et veldig stort problem, siden jeg tipper de vil vise fram alle de eksklusive spilla de har for full guffe, bortsett fra dem som ikke kommer før om et par år. Nå kan jo forresten det kommende halo spillet (ikke odst) være noe av det mest originale på hele showet hvis det blir vist frem. Men jeg er enig i at merkevaren er ganske godt melket nå. Hadde vært bedre med å drøye litt mellom hver halo release i alle fall.

Men beklager det før :p

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Nå har jo MS et internt Halo-team som er satt sammen av stjerneutviklere. Blant annet Frank O'Connor forlot Bungie til fordel for Microsoft.

 

Edit: Bungie har sagt at de etter Halo 3: ODST er ferdige med Halo 3. Ikke Halo som en franchise. De ønsker å jobbe med andre prosjekter, men legger Halo 3 bak seg. Forståelig nok to år etter release. :)

Endret av Laland
Lenke til kommentar

PC'en min fikk det for seg å restarte mitt i ett langt innlegg (#%&!!?). Kort versjon av samme innlegg:

 

Det er vel en sannsynlighet for at dette "Reach" er det samme prosjektet som Microsoft visstnok hadde innledet med Peter Jackson for en tid tilbake. Det var et prosjekt som ble sagt skulle minne om en svært interaktiv film, men om det faktisk skulle taes bokstavelig eller om det kun var en talemåte vet ingen. Microsoft virker også til å være ferdige med historiebyggingen fremover i tid, slik som Bungie også har sagt, men at de heller fokuserer på Halo's bakhistorie (Bøkene og Halo Wars). Boka "The Fall of Reach" har jo iallefall et påfallende navn. Vi kan dermed trekke noen slutninger mot at det vil kommet et Halo spill til utenom Halo 3 sin utvidelse, og at det vil foregå før den originale trilogien. Om det er Peter Jackson sitt prosjekt kan vi jo ikke vite, men det er da lov å håpe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...