Gå til innhold

Microsoft - Pressekonferanse E3 - Diskusjonstråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
E3_PRE_videoimage.jpg

Vi ligger en time etter Storbritania, så tiden i Norge blir: 19.30 den 1. Juni!

Følgende står på norske xbox com
Så det er E3 2009 med Xbox.Ikke glem at det hele sparkes i gang med Xbox-pressekonferansen på tirsdag 2. juni klokken 19.30 norsk tid

Lenke til kommentar

Hm... det der var rart Lakus. Enten så er det Xbox Norge som tulller eller så er det Xbox GB som tuller. For å være helt ærlig så satser jeg en tier på at det er Xbox GB som har rett.. :)

 

Edit:

 

Svenske Xbox sider:

 

http://www.xbox.com/sv-SE/news-features/ne...etotheshow.html

 

Detta är alltså E3 2009 med Xbox.Glöm inte att det hela drar igång med presskonferensen för Xbox kl 20:30 måndag 1 juni. När vi har planerat in så här mycket åt dig, vem behöver vara i Los Angeles?
Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
Husker godt jeg så en E3 på Live da de startet med et "amatør"-orkester av Halo-spillere.

Når du nevner det så husker jeg også det. Det var vel E3 2007, når de skapte så mye hype som et spill kan ta imot. Tror jeg leste noe om at utviklingen av Halo 3 kostet $30.000.000, og at markedsføringen kostet det samme.. :-/

Lenke til kommentar
Husker godt jeg så en E3 på Live da de startet med et "amatør"-orkester av Halo-spillere.

Når du nevner det så husker jeg også det. Det var vel E3 2007, når de skapte så mye hype som et spill kan ta imot. Tror jeg leste noe om at utviklingen av Halo 3 kostet $30.000.000, og at markedsføringen kostet det samme.. :-/

hvordan går det an og bruke så mye på et dårlig spill :D (unskyld halo fanboys xP)

 

Når vi snakker om xbox så håper jeg at vi får masse digg snacks om mafia 2, og kansje litt om den håndholdte konsollen som det ryktes de lager. Enten om det blir en funksjon på Zune HD eller en egen gadget.. Mandag er satt av til e3 flaks det er fri for eller så hadde Trym fått fravær på skolen :whistle: Har ikke satt meg så mye inn i det, men hvilke av de streamsa er gratis? vil helst få info uten og betale for den B)

Lenke til kommentar
Følgende står på norske xbox com
Så det er E3 2009 med Xbox.Ikke glem at det hele sparkes i gang med Xbox-pressekonferansen på tirsdag 2. juni klokken 19.30 norsk tid

 

 

:whistle:

 

 

 

 

Selføgelig er det 1. Juni, ville bare vise at norsk xbox com roter ^_^

Bare kjedelig for alle som ikke vet det faktisk er feil dag........

Endret av Kewy
Lenke til kommentar

Gametrailers.com kom med en pille liten nyhet om Halo 3: ODST

 

 

som var så mye som navnet på en av karaterene og hvem som spilte stemmen.

 

 

Anbefaler også alle å se den nye GT TV. De hadde 15 eksklusive trailere eller noe sånt hvor av jeg gleder meg mest til just cause 2 bare på grunn av de sykt store brette som lett var 10 ganger så stort som GTA IV.

 

 

Edit: skrive leif

Endret av Head_Hunter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...