Gå til innhold

E3 - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagbladet.no prøver Natal. Imponerende lesning må jeg si.

Edit:

Måtte bare quote denne

Utviklerne bak «Project Natal» fortalte at det ikke ville være noe i veien for at kameraet kunne plukke opp fingerbevegelser, som for eksempel når man trekker av en pistol - men de hadde ikke rukket å implementere dette i demoene ennå.

Om kameraet klarer å legge merke til slik små bevegelser er mulighetene enorme.

Tar meg den frihet og poster dette her også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dagbladet.no prøver Natal. Imponerende lesning må jeg si.

Ser ut som lyssetting ikke har noe å si heller. Det er bra. De bruker infrarødt lys, visstnok. Får bare håpe de får til noe bra spill.

Head-tracking greiene til han godeste Johnny Chung (?) er jo også mulig, siden man can "tracke" hodet ganske nøyaktig. Man slipper sågar å se ut som en idiot med wiimote-solbrillene på.

Skrevet

Jeg nevnte det vel tidligere i tråden også...men hvor er pc spillene? Det pleide jo å være masse pc spill på E3 før? Har hørt/sett et par bare og dem var ikke huskverdige tydligvis.

Skrevet

Jeg forholder meg nokså balansert til Natal, Jeg har fremdeles til gode å se at de utvikler noen gode spill som funker sammen med Natal, og ikke koster skjorta. Derfor synes jeg Sonys Wand er en mer realistisk løsning gameplaymessig. Ser liksom ikke for meg at det vil funke å spille spill som f.eks Half-Life på Natal ennå. Men det aller beste ville jo være hvis de to selskapene kunne kombinere de to teknologiene, det tror jeg ville blitt rått. :D

nei jeg er lei meg =( ingen TES V..

Jeg slenger meg på den. Det var årets store skuffelse. :cry:

Skrevet

Denne videoen inneholder den verste voice-actingen jeg noen gang har hørt. Kjenner det grøsser i meg. Hvis man har mage til det, vent til ca. midt i videoen når damen begynner å snakke om en soldat som løper unna. Vet ikke om jeg skal le eller gråte.

Skrevet
Hva med ''I Am Alive'', da? Er E3 ferdig?

Ja, hvor ble det av I Am Alive? Fikk heller ikke sett noe av Dead Rising 2...

Skrevet (endret)

Et av spillene som imponerte meg mest av de videoene jeg har sett var faktisk et NDS spill.

Noen andre som gleder seg til Scribblenauts.

er en annen video.

Ellers så var kungjøringen av Metroid: Other M og SMG2 gledelige nyheter. I tillegg til relansering av The Secret of Monkey Island og Telltale sin Tales of Monkey Island serie.

GOW3, Uncharted 2 og Alan Wake ser også helt fantastisk ut, men de stod på ønskelisten lenge før E3 startet.

@Villanden: Jeg satt faktisk og flirte litt når jeg så videoen. Det er vel omtrent så dårlig at det blir bra?

Edit: Skrivefeil + ny video

Endret av Tryph
Skrevet
Hva med ''I Am Alive'', da? Er E3 ferdig?

Ja, hvor ble det av I Am Alive? Fikk heller ikke sett noe av Dead Rising 2...

Dead Rising 2 var ikke der fordi Capcom ikke turte å ta turen til California pga frykt for svineinfluensa :rolleyes:

Skrevet

Nå som E3 er over trenger ikke denne tråden være på toppen lenger, så tar den ned. Det er bare å fortsette med å diskutere E3 her! :)

Skrevet

Dårlig E3, det var ganske mange spill som manglet (Half Life: EP3 f.eks). Det var heller ikke mye på den "nye spill" fronten heller, men det kan jo tenkes at verdens økonomien har noe av skylden :rolleyes:

Skrevet

Synes det var utrolig mye bra jeg...mange multiplatform spill og mye bra ekslusive spill til alle konsollene. Sammlingen min kommer til å øke dramatiskt før 2010 er her...

Skrevet (endret)

Synes selv det var mye bra. Fint at de liver opp gode franchiser som Left 4 Dead, Metal Gear, Crackdown, FF o.s.v.

Selv om Capcom ikke var på E3, så ble Dead Rising vist fram der på film. Så det blir egentlig feil å si at vi ikke fikk sett noe av det. Alikevel kommer nok spillet ut til høsten, eller tidlig i vinter så det er ikke noe jeg føler must å se nå. Spesielt fordi jeg ikke er skeptisk til spillet.

Endret av Maury

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...