LarZen Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Huff det fighting spillet på Gamespot Live nå virker litt blæ
LarZen Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 (endret) Hvilket spill er det? Tatsunoko vs. Capcom: Ultimate All Stars , fikk ikke med meg hvilke plattform det kommer til. EDIT: Ser ut som det er Wii ekslusivt Endret 3. juni 2009 av _LarZen_
Vaenas Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Square Enix er nå Link link link... Å vær så snill fikk hjerne teppe på nett adresser nå...
Lakus Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Warhammer 40,000: Space Marine ser rimelig heftig ut....kommer til PS3 og X360! Nok et heftig spill som ikke kommer til Pc... Warhammer 40k (både bordspillet og dataspillene) er sjef, og jeg håper virkelig dette blir det og. Takk for en heads up, skal holde den på radaren min fremover.
LarZen Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Square Enix er nå Link link link... Å vær så snill fikk hjerne teppe på nett adresser nå... Ingen kamerar lov på Square Enix vistnok? Live Blog her slik http://e3.g4tv.com/thefeed/blog/post/69602...Conference.html
LarZen Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Og Star Wars: The Old Republic skal vises nå om et par sec.... oj oj oj.
Landeplagen Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Just Cause 2 ser griseartig ut. Svært lite realistisk, men ellers hadde det ikke vært like morsomt, tror jeg. 10-minute Demonstration
Rider of Reason Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 (endret) Nå har jeg nettopp vært på standen til BioWare, og jeg må si spillene de stiller med i år er fantastiske. Mass Effect 2, Dragon Age: Origins og Star Wars The Old Republic (sammen med Lucas Arts) er noen av de beste spillene hittil. Halo 3: ODST var også bra, om enn ikke fullt så bra som jeg hadde håpet. Og Square Enix presentasjon av FFXIII og FFXIV var fantastiske. Endret 3. juni 2009 av Rider of Reason
cavumo Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Nå har jeg nettopp vært på standen til BioWare, og jeg må si spillene de stiller med i år er fantastiske. Mass Effect 2, Dragon Age: Origins og Star Wars The Old Republic (sammen med Lucas Arts) er noen av de beste spillene hittil. Halo 3: ODST var også bra, om enn ikke fullt så bra som jeg hadde håpet. Og Square Enix presentasjon av FFXIII og FFXIV var fantastiske. Kan du utdype litt om Halo 3: ODST?
Villanden Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Just Cause 2 ser griseartig ut. Svært lite realistisk, men ellers hadde det ikke vært like morsomt, tror jeg.10-minute Demonstration Det ser jo ufattelig morsomt ut. Just Cause var det perfekte sandbox action spillet for meg. Likte spesielt hvordan sjøen så ut, samt alle mulighetene selvsagt. Nå har de skrudd opp grafikken og ganget antall muligheter med 100, så dette spillet kommer jeg til å bruke mange timer med.
Kenichi-san Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Nettopp tatt en titt på Just Cause 2 gameplay videoen, å det så lekkert ut!. Sikkert utrolig morro
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Just Cause 2 ser griseartig ut. Svært lite realistisk, men ellers hadde det ikke vært like morsomt, tror jeg.10-minute Demonstration Herregud han som snakker er irriterende.. Ellers ser det jo fantastisk ut!
Konamixx_InnleggNO Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Det så veldig moro ut. GTA meets Bionic Commando. Så ut som et spill jeg kunne brukt mye tid med meningsløs herjing. Synd det ikke kommer før 2010.
head_hunter Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Justcause var dritt fett så gleder meg til 2'eren. Jeg er lei av realistiske spill som GTA: IV. Håper det kommer en free mode og at kontrollene er bedre på xbox en de var. Jeg skal nok ha det på xbox 360 viss kontrollene er bedre enn de var viss ikke så får jeg kjøpe det til PC.
Filmvenn Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Just Cause 2 så ut som en mye forbedra utgave av Mercenaries 2, blir nok et kjøp for min del i 2010. Virka gangske bedre enn forrige spill i den serien.
Villanden Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Justcause var dritt fett så gleder meg til 2'eren. Jeg er lei av realistiske spill som GTA: IV.Håper det kommer en free mode og at kontrollene er bedre på xbox en de var. Jeg skal nok ha det på xbox 360 viss kontrollene er bedre enn de var viss ikke så får jeg kjøpe det til PC. Spillet er jo free mode. Du velger selv om du vil gjøre missions eller ikke. Slik var det ihvertfall i 1'ern, og det er det helt sikkert i oppfølgeren også.
head_hunter Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Justcause var dritt fett så gleder meg til 2'eren. Jeg er lei av realistiske spill som GTA: IV.Håper det kommer en free mode og at kontrollene er bedre på xbox en de var. Jeg skal nok ha det på xbox 360 viss kontrollene er bedre enn de var viss ikke så får jeg kjøpe det til PC. Spillet er jo free mode. Du velger selv om du vil gjøre missions eller ikke. Slik var det ihvertfall i 1'ern, og det er det helt sikkert i oppfølgeren også. Jeg mente multiplayer freemode som i GTA:IV og saint row 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå