Gå til innhold

E3 - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hvilket spill er det?

Tatsunoko vs. Capcom: Ultimate All Stars , fikk ikke med meg hvilke plattform det kommer til.

EDIT: Ser ut som det er Wii ekslusivt

Endret av _LarZen_
Skrevet
Warhammer 40,000: Space Marine ser rimelig heftig ut....kommer til PS3 og X360! Nok et heftig spill som ikke kommer til Pc...

Warhammer 40k (både bordspillet og dataspillene) er sjef, og jeg håper virkelig dette blir det og.

Takk for en heads up, skal holde den på radaren min fremover.

Skrevet (endret)

Nå har jeg nettopp vært på standen til BioWare, og jeg må si spillene de stiller med i år er fantastiske. Mass Effect 2, Dragon Age: Origins og Star Wars The Old Republic (sammen med Lucas Arts) er noen av de beste spillene hittil.

Halo 3: ODST var også bra, om enn ikke fullt så bra som jeg hadde håpet.

Og Square Enix presentasjon av FFXIII og FFXIV var fantastiske.

:w00t:

Endret av Rider of Reason
Skrevet
Nå har jeg nettopp vært på standen til BioWare, og jeg må si spillene de stiller med i år er fantastiske. Mass Effect 2, Dragon Age: Origins og Star Wars The Old Republic (sammen med Lucas Arts) er noen av de beste spillene hittil.

Halo 3: ODST var også bra, om enn ikke fullt så bra som jeg hadde håpet.

Og Square Enix presentasjon av FFXIII og FFXIV var fantastiske.

:w00t:

Kan du utdype litt om Halo 3: ODST?

Skrevet
Just Cause 2 ser griseartig ut. Svært lite realistisk, men ellers hadde det ikke vært like morsomt, tror jeg.

10-minute Demonstration

Det ser jo ufattelig morsomt ut. Just Cause var det perfekte sandbox action spillet for meg. Likte spesielt hvordan sjøen så ut, samt alle mulighetene selvsagt. Nå har de skrudd opp grafikken og ganget antall muligheter med 100, så dette spillet kommer jeg til å bruke mange timer med.

Gjest Bruker-127711
Skrevet
Just Cause 2 ser griseartig ut. Svært lite realistisk, men ellers hadde det ikke vært like morsomt, tror jeg.

10-minute Demonstration

Herregud han som snakker er irriterende.. Ellers ser det jo fantastisk ut!

Skrevet

Justcause var dritt fett så gleder meg til 2'eren. Jeg er lei av realistiske spill som GTA: IV.

Håper det kommer en free mode og at kontrollene er bedre på xbox en de var. Jeg skal nok ha det på xbox 360 viss kontrollene er bedre enn de var viss ikke så får jeg kjøpe det til PC.

Skrevet

Just Cause 2 så ut som en mye forbedra utgave av Mercenaries 2, blir nok et kjøp for min del i 2010. Virka gangske bedre enn forrige spill i den serien.

Skrevet
Justcause var dritt fett så gleder meg til 2'eren. Jeg er lei av realistiske spill som GTA: IV.

Håper det kommer en free mode og at kontrollene er bedre på xbox en de var. Jeg skal nok ha det på xbox 360 viss kontrollene er bedre enn de var viss ikke så får jeg kjøpe det til PC.

Spillet er jo free mode. Du velger selv om du vil gjøre missions eller ikke. Slik var det ihvertfall i 1'ern, og det er det helt sikkert i oppfølgeren også.

Skrevet

Spillet er jo free mode. Du velger selv om du vil gjøre missions eller ikke. Slik var det ihvertfall i 1'ern, og det er det helt sikkert i oppfølgeren også.

Jeg mente multiplayer freemode som i GTA:IV og saint row 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...